掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

是咁的,我覺得我住個度有D唔妥 _-,

是咁的,小弟今日翻屋企,發現間屋有啲唔妥。首先係見倒走廊盡頭有舊肉色嘅嘢背住我踎喺地下,雖然我無理,但都有少少心寒。入到屋,我就閂門,而外面就傳嚟「噠 ...


是咁的,小弟今日翻屋企,發現間屋有啲唔妥。

首先係見倒走廊盡頭有舊肉色嘅嘢背住我踎喺地下,雖然我無理,但都有少少心寒。

入到屋,我就閂門,而外面就傳嚟「噠噠噠」咁嘅聲,仲有小朋友嘅笑聲。

我望一望個掛牆鐘,成十二點,如果唔係頭先經過走廊嘅時候見倒嗰兩個小朋友打緊桌球波,實以為自己真係撞鬼。

但我間屋,就肯肯定係有啲唔妥。

話說我住喺銅鑼灣某老牌公共屋邨,棟野整好每層有升降機都係近幾年嘅事。以前有啲樓層真係要靠行樓梯上去,比如廿一樓咁,就要上咗十九樓之後行兩層。

由於成棟樓大部分單位都係上一輩嘅人住落,到而家其實好多死得就死,唔死就喺醫院訓緊,所以有唔少空屋。

就算係平日下午翻嚟,成層樓都無乜生氣,頂多係得無線電視播緊宣傳易啲廣告嘅聲。

「23443699,零速傳播。」

一係就聽到六點半新聞報導喺度嘟嘟嘟嘟咁樣。

住多老人家嘅公屋,八點後翻屋企已經無乜人氣,何況我成十二點翻,成個世界好似得翻自己一個咁。

喺呢度,你最好求神拜佛唔好半夜發生咩事要求救。

點解?係因為以前嘅一個故事。

據聞以前呢度住嘅一個居民,有一晚聽到走廊外面有尖叫聲,所以就好奇打開對住走廊嘅氣窗望嚇咩事。

打開之後,就見到有個著紅衫嘅女人發曬狂咁喺走廊跑過,嚇到嗰條友連閂翻個氣窗都唔敢,即刻縮翻入床。

呢件事一傳十,十傳百咁,後來又愈嚟愈多人見到嗰個女人,話佢一路跑一路叫,仲將個頭左右咁fing。

大家幻想嚇伸條脷出嚟奶個芒嘅腦魔BB就知佢點fing法。

半夜見到個紅衫女人一路叫一路fing頭一路跑,都咪話唔恐怖。

後來開氣窗嗰個人就意外死咗,大家都覺得係因為佢望過嗰個紅衫女人。

雖然無人去確認,但普遍嘅居民都認為嗰隻係女鬼。

自此,喺呢度住嘅人就有個潛規則。

夜晚聽到咩聲都好,千祈唔好多管閒事。

我同佢嘅距離大概係五十米,走廊嘅燈光本身就唔係咁夠,所以睇得唔算太清楚。

有時,突然面對一啲無辦法理解嘅異常嗰陣,唯一能夠做嘅就係喺心入面用科學將異常合理化。

啱啱我諗,應該係某一家人罰個仔出嚟走廊之類,咁個細路唔開心,咪踎喺度囉。呢個係最合理嘅解釋。

我合埋眼,任由熱水灑落我嘅身體上面。

咦?唔向左走向右走係呀⋯⋯

「Hi Auntie!!!」我嚇到爆粗,即刻伸手去扭個水制。

沙沙沙⋯⋯

扭熄熱水。

沙沙沙⋯⋯

扭熄凍水。

沙沙沙⋯⋯

「點解閂唔到水喉!」我隨手扔咗個花灑落馬桶,即刻赤裸咁走出廁所,拎條毛巾抹身。

唔係講玩喎,真係血嚟。

我個腦第一時間諗到嘅,係報警。

然後我就知道,面對怪異,報警係無向左走向右走用。

「你好999報案中心。」聽電話嘅係一把好親切嘅女人聲。

「喂!我啱啱沖涼個花灑噴血!呢度應該有人死咗!你地快啲派人嚟。」

「你好999報案中心。」

「喂?聽唔聽到呀?呢度係銅鑼灣例得村,我話可能有人死咗,叫你快啲派人嚟。」

一開頭,我仲以為係對方收得唔清楚,直至我聽到下一句:

「你好999報案中心。」

我嚇到跌咗個電話落地。

冷靜!cut佢線先,用手機再打過。

嘟嘟、嘟嘟、接通。

「你好999報案中心。」

「喂!呢度係銅鑼灣例得村呀,死咗人呀,你地快啲派人嚟呀!」其實我唔係完全確定係咪有人死,只係想吹得大鑊啲,引警察盡快嚟救我。

話筒對面沈默咗一陣,我心入面不停叫:「唔好呀嗱,求嚇你正正常常應我呀⋯⋯」

「喂?聽唔聽到呀?」

「你好999報案中心。」

我發現自己真係好蠢,明明就同頭先嗰把女人聲一樣!根本一聽就要cut線!

而我收線嘅時候就望到手機左上角,好清楚咁顯示係「沒有服務」。

呢一刻,我就知自己真係撞到野。

而惡夢,遠遠未結束。

因為我收唔到線。

我部iphone6自動開咗擴音器:「你好999報案中心。」

我發曬狂咁用手指壓落個紅色收線制度都無反應。如果淨係部手機係咁,我仲可以話比人hack,但連埋花灑噴血又可以點解釋?

「你好999報案中心。」嗰把親切嘅女聲仍然好似錄音咁喺我間屋迴盪。

我終於都忍唔住,iphone無得拆電,咁唯有一野掟出街。

我行出露台掟咗部電話落街,與此同時,我望向廁所,掛入馬桶嘅花灑已經無再噴血,連「沙沙沙」嘅灑水聲都無埋。

我間屋,終於回復平靜。

我用力搖下頭,又捏下自己塊面,真係痛架喎,我唔係發緊夢。

其實無啦啦遇到難以解釋嘅恐怖體驗,係人第一個反應都會以為自己發惡夢。

咁唔係惡夢,要點樣解釋依一切靈異現象?

如果依個係故事,唔駛問都知一定爛尾,因為無合理嘅解釋。

但對人類嚟講,完全解釋唔到嘅神秘感先至最令人心寒。

我曾經喺書入面睇過,令人覺得恐怖嘅要素有三個:

一,恐怖之物唔會死。

二,恐怖之物唔可以擁有溝通能力。

三,恐怖之物一定要係直到最後都唔知係乜嚟嘅野。

諗翻,我啱啱遇到嘅一連串現象,目前完全滿足曬「恐怖原則」,唔怪之得我會嚇到手足無措。

我深呼吸之後,即刻跳上床訓,用張被保護自己。

話說我到底喺邊度惹咗污糟野翻屋企呢?無吖,我都係好正常咁翻工放工姐⋯⋯

我雙手合十,心入面不停求神拜佛,希望啲奇怪現象放過我,同時安慰自己講:「無事嘅無事嘅,訓醒就無事架喇。」

眼皮愈嚟愈重,意識慢慢遠去,就喺依個時候⋯⋯

「你好999報案中心!!!」

一陣女高音宛如暴力咁撕裂半夜嘅寂靜,我手心不停滲出冷汗,掀開張被一望,就見到電視同電腦都自己開咗。

電視一片雪花,電腦都竟然係雪花畫面!?

「放過我好嗎⋯⋯」絕望湧上心頭,我到底仲要受幾耐依啲精神虐待?

下一刻,電視同電腦嘅喇叭一齊發出幾十人混雜嘅叫聲:「你好999報案中心。」、「你好999報案中心。」、「你好999報案中心。」「你好999報案中心。」、「你好999報案中心。」、「你好999報案中心。」

我慘叫一聲,㩒住自己嘅耳仔,跳落床開門衝出走廊。

一出到走廊,我先知自己做咗個好錯嘅決定。

「砰!」屋入面嘅人聲隨住大門自動閂埋而消失。我用力扭個門柄,扭到「咔咔」作響。

我開唔到門,翻唔到入屋。

企喺走廊,成個世界,一粒聲都無,靜到連我背脊啲冷汗滑過皮膚嘅聲音都清晰咁撼動耳膜。

無論係報案中心把女人聲,定我嘅心急呻吟,都比昏暗無光嘅走廊吸收入,遁入虛無。

我扭咗個門鎖幾嚇,發現已經比人反鎖咗之後,無奈咁放棄反抗。

下一瞬間,我覺得自己嘅本能好清晰咁同自己講咗一句嘢。

走,快啲走。

我終於記起,入屋之前,走廊盡頭嗰舊肉色嘅異物。

我驅動好似凍僵咗嘅頭部,汗珠滑過太陽穴。視線轉向走廊盡頭。


鍾意就快D Share啦!