掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

我做左第三者 破壞人地家庭。。 _-,

話說3年前系wechat認識左一個女仔,後來好快就開始左晚晚我收工都會出黎一齊到兩三點先會返屋企,但都好唔捨得分開,後黎佢都好坦白同我講同我一齊果時原 ...


話說3年前系wechat認識左一個女仔,

後來好快就開始左

晚晚我收工都會出黎一齊到兩三點先會返屋企,

但都好唔捨得分開,

後黎佢都好坦白

同我講同我一齊果時原黎佢有個男朋友

不過就快散

搵我當水泡之後話真系愛上左我,

當時我都好愛呢個女仔

所以我原諒左佢,之後仲帶左佢返屋企見哂屋企.

過左一個月左右佢同我講佢有左BB,

當時我就話咁就生佢出黎啦

反正我都認定左佢系我終生既伴侶.

但系話都未講完佢就話

佢已經結左婚而且比我大7年

BB亦都系我既.

我當時真系晴天霹靂...

但系我當時好快就回左句我唔介意

因為當時我已經好愛好愛呢個女仔

當時我21歲,佢都好愛我好想同我一齊

但系有條件,條件就系佢唔會離婚同我一齊

同個BB出世後都唔可以認我做爸爸,

我諗都冇諗就應承左

不過我知道呢條路我會行得好辛苦好痛苦.

因為我知道咁樣系錯既

我做左第三者 破壞人地家庭

如果當時認識佢既時候我知道佢結左婚

我系絕對唔會一齊既,

好可惜當我知道左以後我已經深深愛上左佢,

而且佢都好愛我

所以我冇放棄到.

中間經歷左好多

BB由有左之後流左產,

到宜家BB兩個月大

呢兩個BB都系我既,

但系就冇得相認

每日都要分開,

由以前冇BB晚晚都出黎一齊

變到宜家只有我放假先可以見面.

直到宜家我地既關系究竟系岩定系錯

我已經分唔清,

但真系好痛苦好辛苦,

仲有自殺的諗頭

一次過食哂成盒必理通/傷風素都死唔去

真系好辛苦!!!!

究竟我要如何行落去??

佢xx都知道個bb唔系佢既

因為佢同佢XX講系做試管嬰兒,

而且我同左佢一齊之後佢地就冇在發生關系同埋分床訓,

佢地都有個共識做一對冇性夫妻,

但系我心都好唔舒服.

佢唔離婚既原因系唔想比屋企人知 唔想同屋企人反面

會比親戚睇唔起

而且佢xx對佢都唔差 已經冇哂屋企人 得個妹

所以佢唔想傷害佢,

而家只系當佢系屋企人 而唔系愛人,

但又唔想傷害我等佢自己良心好過啲,

而家我都唔知可以點做,

同埋我都見過佢媽 得佢媽一個人知

但都理唔到咩. 只系話唔可以比屋企人知.

巴打留言:

——哎,柒真係柒,天生架

——如果係真,BB係最慘的,同埋驗下BB的DNA

——第一個bb都講左條件,還要第二個。

——只能講抵你死 你明知個女人唔會為你而離婚你仲on9到搞大人個肚

佢係愛你嘅就會不顧一切咁同你一齊啦

你醒下


鍾意就快D Share啦!