掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!! _-,

有「亞洲神童」之稱嘅張如城終於返嚟啦!前日喺YouTube發表新歌《紅日之火》,短短兩日已經有超過16萬人次欣賞張如城美妙嘅歌聲。對上一次張如城出歌已經係5年前嘅《友誼的光彩》,真係等到fans頸都長埋。唔經唔覺,張如城已經就嚟29歲,佢陪伴咗大家咁多年,等我哋重溫下佢過往驚人嘅事跡啦!超人張如城2001年:13歲出道張如城三歲由大陸來港,精通多種樂器,包括小號、鋼琴和吉他。歌唱老師發掘到佢音樂嘅 ...


我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!
有「亞洲神童」之稱嘅張如城終於返嚟前日喺YouTube發表新歌《紅日之火》,短短兩日已經有超過16萬人次欣賞張如城美妙嘅歌聲。對上一次張如城出歌已經係5年前嘅《友誼的光彩》,真係等到fans頸都長埋。唔經唔覺,張如城已經就嚟29歲,佢陪伴咗大家咁多年,等我哋重溫下佢過往驚人嘅事跡超人張如城2001年:13歲出道張如城三歲由大陸來港,精通多種樂器,包括小號、鋼琴和吉他。歌唱老師發掘到佢音樂嘅 ...


有「亞洲神童」之稱嘅張如城終於返嚟前日喺YouTube發表新歌《紅日之火》,短短兩日已經有超過16萬人次欣賞張如城美妙嘅歌聲。對上一次張如城出歌已經係5年前嘅《友誼的光彩》,真係等到fans頸都長埋。唔經唔覺,張如城已經就嚟29歲,佢陪伴咗大家咁多年,等我哋重溫下佢過往驚人嘅事跡

超人張如城

2001年:13歲出道

張如城三歲由大陸來港,精通多種樂器,包括小號、鋼琴和吉他。歌唱老師發掘到佢音樂嘅天賦,注資幾十萬元幫佢出唱片,主打歌是《真愛是真》同《愛意》。當年仲喺無綫「宣傳易」落咗個15秒嘅廣告,同埋巴士車身都見到張如城嘅縱影。

2008年:人生高峰《有耳的棺材》《友誼的光彩》

時正北京奧運,張如城創作《友誼的光彩》宣傳北京奧運。憑此歌曲仲得到中國賞識,中國政協及文化局頒發《最高榮譽獎》及《最優秀歌曲獎》。YouTube點擊率更超過一百萬,後來被網民惡搞成《有耳的棺材》。

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

張如城好叻叻呀

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

亞洲神童

2011年:第二個高峰《中國的巨龍》

張如城為2011年世界大學生夏季運動會創作咗《中國的巨龍》,震驚十三億人,又獲得中國官方讚賞。

https://www.youtube.com/watch?v=l57eMa5LVj0

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

你在我心中心中心中(有需要重覆三次嗎?)

想學張如城跳巨龍舞就要睇

2016年回歸樂壇

張如城去北京參與籌備創作大型競技青春網絡劇《狂飆小鎮》主題曲《紅日之火》。

MV入面一身紅色西裝、襯紅tee、紅西褲嘅張如城真係好型仔呀!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

張如城上過大台個《Big Boys Club》

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!

我愛張如城 踏上亞洲神童的成名之路, NBA都玩埋!!!


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!