掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

我懷疑我男友同佢個妹有...!!! _-,

我懷疑我男友同佢個妹有...!!!
(先交待下背景)我同男友拍拖差唔多半年,男友屋企有5兄妹(P.S:同母異父),佢係長子(同前夫所生),另外4個妹(現任丈夫)岩岩拍拖既頭一兩個月都好sweet,到後期男友向我坦白:之前因工作關係,借左財務公司8萬,驚我會離開佢,所以一直唔敢同我講我應承左唔會離開佢,叫佢每個月慢慢還,還清草錢先結婚,我知佢冇乜錢,所以平時去街食飯,我都唔會點買野,亦都唔介意食麥記KFC,茶記既餐廳,淨係想佢快啲還完 ...


(先交待下背景)我同男友拍拖差唔多半年,男友屋企有5兄妹(P.S: 同母異父),佢係長子(同前夫所生),另外4個妹(現任丈夫)

岩岩拍拖既頭一兩個月都好sweet,到後期男友向我坦白:之前因工作關係,借左財務公司8萬,驚我會離開佢,所以一直唔敢同我講

我應承左唔會離開佢,叫佢每個月慢慢還,還清草錢先結婚,我知佢冇乜錢,所以平時去街食飯

,我都唔會點買野,亦都唔介意食麥記KFC,茶記既餐廳,淨係想佢快啲還完錢,可以過啲好啲既生活

但原本我幫佢死慳爛慳,到頭來卻有種白費氣力既感覺,原因係佢其中一個妹(排第三,簡稱3妹)

平時男友收工返屋企,都會買糖水野食返屋企俾3妹,初頭覺得好正常,始終係屋企人,收唔收返錢都無所謂啦

後來發生既事,真係覺得過唔到自己心理關口,希望大家俾啲意見/建議

除左去睇電影拍拖個陣係兩個人獨處之外,其餘日子拍拖既時候,男友既3妹都會係度

我自己返兩份工,星期一至日都要返工,一個月都盡量抽2-3日放假陪下男友,因為好難得先有假放,所以都會提早一兩星期前通知男友,大家互相就下時間

有好幾次,已經講定左放假既活動,出發前一日先同我講,3妹都想去,不如等埋佢先一齊去,結果我既假期變左係屋企自閉(因我本身朋友唔算多,大家返既工作類型唔同,要臨時臨急約人真係好睏難,加上我唔想俾朋友認為我當佢地後備,冇拖拍先搵佢地攝時間)

有次同男友睇電影,睇電影前佢有whatsapp 3妹話睇電影,完場後我去左洗手間,出返泥見到佢同佢妹講緊電話,內容大致係:我睇完戲就返屋企(當時係我早收工,收完工去左買飛,話等男友收工睇埋戲,先一齊食野)

聽完佢講電話,真係有團無名火生起,點解好似乜都同個妹匯報,一齊睇戲係咪陪坐咋,個刻真係野都唔想食,叫男友返屋企

大多時,我想見下男友,我收工都會去同佢食下飯再去佢屋企一齊睇下電視之類,一般到11,12點先返屋企,佢個妹就會等到我走,男友送我去撘車,佢會跟埋過泥,送完我撘車就要我男友陪佢食野(因佢屋企長期唔煮飯)

即使我冇過去搵男友既日子,男仔都會12點陪佢呀妹落街食野,就算男友第日要8點起身返工,但呢啲咁既生活一星期都會有兩三次

有陣時,我都會陪埋佢妹食完野先再返屋企,太夜冇車撘,男友就會借車送我返屋企(男友第日唔洗返工先會車,平時都係自己撘的士返去)

好無奈,佢妹會跟車話遊車河

終於有次,我忍唔住發男友脾氣,當時佢訓緊覺,訓一陣又醒下,叫我問下3妹係邊?點解咁耐都未返泥?我冇理佢,當佢發開口夢就算,之後無聊禁電話睇片,睇既片係把女聲講緊野,男友又醒左,問我3妹講咩?

個下真係火山爆發,嗌交嗌到幾乎分手咁濟,嬲到直接問男友,到底你同我拍拖,定我同緊3妹拍拖,還是你同緊你妹拍拖

佢當時同我解釋左好多,話個嗰係佢親妹,邊有可能會咁,唔明我諗乜,雙方疆持左好耐先心平氣和傾

我以為傾完之後,會有改善,但情況依然係咁,3妹依舊會跟著遊車河,連副駕都想坐埋(原因:佢食緊野,坐後面左搖右擺食唔到,男友見我黑黑地面,叫佢妹食完坐返後面先開車)

其實我真係好唔開心,希望係自己鑽牛角尖諗歪左,希望大家俾啲意見我

(點解我會諗歪,係男友其他妹唔會係咁,亦好少提及,唯獨3妹經常掛口邊)


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!