掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

其實D「女基督徒」真係咁純? 我叫佢幫我搞搞,佢話我犯罪!!! _-,

其實D「女基督徒」真係咁純? 我叫佢幫我搞搞,佢話我犯罪!!!
是咁的,小弟想分享下之前有兩單中女朋友同我曖昧但冇再發展落去嘅故事。希望香討中女們避免犯同樣錯誤,共挽之。又再介紹下自己先,小弟三十頭,耶撚,唔靚仔,唔高大,文員仔,冇乜銀兩。咁大約一年前左右,果時教會朋友介紹左個中女比我識,咁大家基督徒,同齡,見佢個樣又順眼,談吐又詩文大方,所以都keep住有msg同兩個人出嚟吃喝玩樂咁。開頭真係覺得個女仔幾好,唔知係唔係瞹昧其間我太出面,冇幾耐個女仔D港女格出 ...


是咁的,小弟想分享下之前有兩單中女朋友同我曖昧但冇再發展落去嘅故事。希望香討中女們避免犯同樣錯誤,共挽之。

又再介紹下自己先,小弟三十頭,耶撚,唔靚仔,唔高大,文員仔,冇乜銀兩。

咁大約一年前左右,果時教會朋友介紹左個中女比我識,咁大家基督徒,同齡,見佢個樣又順眼,談吐又詩文大方,所以都keep 住有msg同兩個人出嚟吃喝玩樂咁。開頭真係覺得個女仔幾好,唔知係唔係瞹昧其間我太出面,冇幾耐個女仔D港女格出曬嚟,連介紹我果個朋友都睇得出,仲問我係咪追緊佢。

果一刻我突然爆醒覺,自己點解搞到咁,點解搞到我去追個港女,個market 上明明應該我有優勢,唔洗次次出街請食飯,唔洗乜都就曬佢。佢仲話第時如果結左婚一定要住近佢屋企同埋老公跟佢返佢教會,對一個住九龍東三十年,要搬去大西北嘅人簡直接受唔到,更接受唔到係未開始拍拖已經同我講定要我離開返左十幾年嘅教會、弟兄姊妹⋯

果日爆醒覺後,我開始冇乜心情覆佢msg,佢都應該feel到,最後曖昧亦都變為疏遠。上星期從朋友口中得知,佢到今日仲係單身。

BTW,個中女大概係咁樣樣

咁第二段故事又係有D朋友介紹基督徒女仔比我識,咁講真,over三十歲男仔在教會只要正正常常,其實唔仇無姊妹埋身,供求問題。講返個女仔先,又係斯斯文文,個樣幾順眼,身材仲唔錯,作為由細到大讀男校嘅我,次次見面都起色心⋯真係犯罪。

咁曖昩就緊係平時send 下message 得閒又食下飯咁,或者我揸車去老遠食個糖水咁。

講真,D個女仔幾好,無港味無MK味,我地一齊都係食D普通cheap野,有時去cafe de Coral 食個dinner (咁嘅女仔去邊搵)。可能有網友會認為個女仔或者我收入唔高,所以先就住就住,但係我覺得人到中年(中佬、中女),食好野或者買好野已經滿足唔到心靈上嘅需要,兩個人交下心,其實去Cafe de coral 或星巴你咖啡都夠。

最後點解無一齊呢,咪又係衰咸濕囉,咁曖昧時基本上我好守規矩,我地大家表明返對婚前性行為。但有一日我補充左,雖然反對婚前性行為,但男性,好似我咁,有一定性需要,在唔違反大原則下,可以調整下⋯(例如幫下手咁)

佢聽完我偉論後,返去同牧者講,跟著又話我犯罪,又話叫我以後見面前要祈禱等等⋯

個女仔大概係咁樣樣


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!