掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

因為老豆用我電腦所以我同佢嘈交 _-,電腦,數碼新聞,

話說我今日返屋企既時候突然間收到我朋友既wtsapp佢冇啦啦同我講"喂,條片幾撚正wo"當時我心諗咩撚野片,你hi撚大左?正當我想回佢你係唔係send撚錯呀既時候佢又講左一句"條女有波有蘿有樣有腳,果然冇介紹錯"我Hi你老尾,我幾撚時有介紹咩片比你睇呀就係我想HiSeven佢既時候,又有另一個朋友wtsapp我話"下次小心d啦"我又心諗做乜撚事,小心d乜勁我當然即時問佢咩撚野事啦佢就同我講"扮咩S ...


話說我今日返屋企既時候突然間收到我朋友既wtsapp

佢冇啦啦同我講 "喂,條片幾撚正wo"

當時我心諗咩撚野片,你hi撚大左?

正當我想回佢你係唔係send撚錯呀既時候

佢又講左一句 "條女有波有蘿有樣有腳,果然冇介紹錯"

我Hi 你老尾,我幾撚時有介紹咩片比你睇呀

就係我想HiSeven佢既時候,又有另一個朋友wtsapp我話

"下次小心d啦 "

我又心諗做乜撚事,小心d乜勁

我當然即時問佢咩撚野事啦

佢就同我講"扮咩Seven,睇面書啦Seven Head皮"

跟住我開面書睇,亞太區有一天成為亞太區你個臭街

"xxx說一條連結讚"

而條連結竟然係thisav,內容係咩撚野巨 乳黑絲教師

我即時諗係唔係邊條Hi Hihack入我ac玩勁我

我當然即時取消返讚先,然後狗衝返屋企

當我狗衝到返屋企,就見到老豆坐左係我電腦前面上網睇緊新聞

我開始知咩野事,所以即時大聲問

"Hi,做咩用我電腦"

老豆當然答

"用又點好樣,依家係唔係唔撚用得先"

我即時問佢

"你岩岩係唔係用我電腦睇咸片"

我問佢既時候我見佢既表情閃過一絲驚訝,好似係驚訝緊點解我會知,之後佢就扮撚曬野咁講

"咩撚野咸片,你講乜春,你岩岩返黎,你又點撚知我有冇用你電腦­睇咸片,唔撚好老屈"

之後我又答佢

"你扮乜Seven呀,咁你係唔係禁撚左個讚好既制,你知唔撚知­禁撚左我d朋友就會睇撚到"

我老豆聽到之後,比我拆撚穿左,之後佢惱羞成怒大聲Hi勁我

"我讚好關你朋友撚事,佢地點睇到"

由於我老豆唔撚識咩係面書,所以同佢講都曬勁氣

之後佢又繼續講

"好睇咪讚好囉你老尾,做人要黑白是非分明,唔撚好做偽君子,好睇就讚好有­咩撚野問題,就算比你朋友知道又點好樣,我就唔撚信你朋友唔撚睇,你條Hi Hi仔我知你都有睇"

之後佢又大條道理咁講

"人地辛辛苦苦拍條片出黎,好睇就要讚好同支持,比返d鼓勵人地,咁多年黎我教左咩比­你呢條垃圾"

我知再同佢嘈都曬勁氣,所以我最後講左句

"Hi Hi,咁以後你去阿哥部電腦度睇同讚好啦"

最後佢講左句

"好,我下次用你阿哥部電腦,你阿哥唔似你呢條Hi Hi垃圾仔"

跟住佢就行左出廳

其間我聽到佢自言自語咁講

"Hi那星,電腦真係好唔安全,做咩都比人知,正Hi Hi黎"


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!