掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

個男同事又肥,矮,個樣又衰,又柒, 有齊曬呢D... 點先可以擺脫佢既綁架式追求? _-,

我做野多年,遇到兩次男同事綁架式追求,感覺非常痛苦一次,個男同事又肥又矮個樣又幾衰而且有女朋友,但係佢同其他同事打成一片,我估佢可能背後走漏風聲話或特登放話,表示對我有好感,d同事就助紂為虐,隔唔中作勢企圖撮合我同佢,我起初覺得奇怪,點解我同個男人都唔熟,冇咩接觸,但係其他人會想將我同佢送做一對,而且擺明個男人係有女友仲想係辦公室食女既,而呢d同事竟然咁樣,等於做緊壞事。我份人好怕醜,初頭拒絕都冇 ...


我做野多年,遇到兩次男同事綁架式追求,感覺非常痛苦

一次,個男同事又肥又矮個樣又幾衰而且有女朋友,但係佢同其他同事打成一片,我估佢可能背後走漏風聲話或特登放話,表示對我有好感,d同事就助紂為虐,隔唔中作勢企圖撮合我同佢,我起初覺得奇怪,點解我同個男人都唔熟,冇咩接觸,但係其他人會想將我同佢送做一對,而且擺明個男人係有女友仲想係辦公室食女既,而呢d同事竟然咁樣,等於做緊壞事。我份人好怕醜,初頭拒絕都冇咁直接,後面唯有同熟d既同事講,千其唔好再傳我地啦,我都唔中意佢既。後面有一次另一個同事又作勢想調戲我同個男同事,我就當住個同事既面講:「我都唔中意佢既,唔好再話我地啦。」之後個同事離職,件事先至結束,我當時置身其中感覺好痛苦,幾乎想離職,覺得呢種綁架式追求好恐怖,係精神上既折磨。對方手段都唔差,企圖輿論造勢,最後弄假成真既機會都好大。但係我覺得個男同事有女朋友仲想係辦公室食女,我都冇咁傻,呢d人肯定唔會考慮架啦,但係輿論綁架對我造成好大騷擾,我又唔夠膽得罪對方,忍左又忍。

另一次,又另一個男同事,係高大靚仔d既,但係都有女朋友,都仲想係office食女,佢都係採取輿論綁架既方式。佢同其他同事講要請我食飯,但係後面其他同事問我佢有冇請我食飯,我話:「並冇,佢可能講笑姐」 所以我仍然唔知佢背後同其他同事點講,因為我好少同佢地來往。總之搞到後尾個個同事都企圖撮合我同佢,仲問我:「佢又靚仔,條件唔錯啊,係唔係?」我話:「係。」但係我都唔中意佢。之後甚至boss都特登想撮合我地,將我同佢安排係一個team,以為我同佢有機會發展。但係boss其實唔會左,因為我覺得個同事雖然係高大靚仔,但係欠缺個人修養,係office成班是非精,我點會中意咁樣既男人,而且又有女朋友,我都唔中意對伴侶唔忠誠既男人,重點係我唔想搵同事做對象,唔想搞office戀情。後面我又同其他同事講左我唔中意佢,唔好再傳我同佢既緋聞啦。d同事就少了提,但係個男同事似乎懷恨在心,成日借d意鬧我,我當時工作狀態的確好差,成日比佢鬧。後面大家覺得奇怪點解佢條件唔差,我點解又會拒絕佢,覺得我不識抬舉。

但係我想講,呢d企圖以輿論綁架逼他人就範既做法,其實令人好反感,簡直係幫兇。後面我終於直白講左我拒絕佢既理由,大家先停止再撮合。但係我拒絕既理由又得罪左唔少人。件事持續左幾年時間

點解有d男人係office仲想食女?而且面對呢種情況又唔好意思太直接鬧對方。往往好委屈,精神飽受折磨,唔知點算,我而家返工都好驚再遇到咁既情況,覺得好痛苦!

大家有冇類似經歷,你地點樣擺脫架?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!