掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

大大話話玩左年幾, 分享下用交友app識女仔經驗 , 真係好易拎電話約出街! _-,

用交友app識女仔係絕對有可能,而且可以成為情侶未玩之前我都係冇女,好絕望學校又識唔到、出黎做野更加識唔到,諗住註定要做魔法師結果因為一個app改變左我利申:依家女朋友係交友app識,拍左成年我大大話話玩左交友app成年都叫有D經驗都知道邊D女得邊D女唔得先講下依家有邊D交友app我係用過,都成十幾個,但真係常用既得兩三個1.Tinder2.Skout3.Badoo4.DateTix5.Sweet ...


用交友app識女仔係絕對有可能,而且可以成為情侶

#yup#

未玩之前我都係冇女,好絕望

學校又識唔到、出黎做野更加識唔到,諗住註定要做魔法師

結果因為一個app改變左我

利申:依家女朋友係交友app識,拍左成年

我大大話話玩左交友app成年

都叫有D經驗

都知道邊D女得邊D女唔得

先講下依家有邊D交友app我係用過,都成十幾個,但真係常用既得兩三個

1. Tinder

2. Skout

3. Badoo

4. DateTix

5. Sweetring

6. Match

7. Zoosk

8. OkCupid Dating

9. happn

10. Sayhi Chat

11. JustDating

12. EasyMeet

13. ipair-Meet

有好多交友app傾計係唔洗錢既,只要like或者直接inbox就得,

但有D就要比錢先可以有更多功能

我最常用係Tinder,最易用同都幾易match,大前題係你個頭像唔好太Seven,正正常常應該都match到,

只要大家都like,咁就可以chat

之後都多用Skout,都識過一兩個,轉到whatspp,但唔長久,因為太多男扮女、sales、mk、約炮,就冇玩

我幾推介用Sweetring,依個app係香港製,都幾多人用其實,係fb都見過有廣告

但佢好Hi Hi,男人玩會有vip制度,即係要比錢先可以用人chat,女仔就唔洗

新開ac會有兩三日比你試玩,如果又想識女,又想唔比錢,就好好把握機會係兩三日拎到電話

而我比過兩個月錢,因為我覺得Sweetring既女仔係最真實,最多正常人

你玩過就知,完全唔同skout果d全部大陸雞、露肉…

而且收獲都唔錯,咁耐以黎約到出黎既女仔都係依個app

仲有其他app大部份都係廢,一係可以完全冇人hi我、或者我hi人完全冇人應

一係一黎就要比錢先傾得,試都冇得試

-------------------------------------------------------------

入正題

首先要搞清楚你識女仔既目的係咩,都不外乎依三個原因

SP?拍拖?普通識朋友?

依家我自己既例子當然係拍拖啦

前題就唔好狗公、要絕對表演最真實既你,

當然唔排除最真實既你係狗公格,咁我都幫你唔到,一定要改

太熱情會令個女仔覺得你有企途

當識到一個女仔,首先要調整好自己個心態,千其唔好好想快D約佢,要以同對方做朋友既心態行先

咁你傾計果時就會自然D,如果以想對方做女朋友既心態,往往會做出好多過份進取既野,想快D達到目的,得到佢

女仔就會覺得你係狗公,想呃蝦條,結果最後乜都冇

我建議由識到約起碼要用一個月時間,唔好諗住速食,世上無免費午餐,要有收獲就要付出時間、努力、耐性

係依一個月入面要盡量比佢覺得你係真心想識佢,盡量了解佢多D,無論家庭、日常生活、情史等等

同時你都要比佢了解你同樣既野

正正常常,個女仔先會覺得係想識佢,想同佢發展下,咁約到出黎既機會就大增

搞下笑、分享下自己野、share d相等等都係一D溝通既方法

如果依一個月可以交換埋fb、ig,咁你既成功約出黎既機會又會大增,因為依D係好隱私既野,佢比得你知,就代表佢覺得你係正常人

要知道個女仔對你有冇興趣,其實好易知,我個人覺得認為就係打得多唔多emoji,愈多就代表佢會想同你傾,

而且覆得多、覆得快,依個女仔其實可以一試

相反如果遇到D覆得慢、冇乜emoji、覆得短,其實你可以skip,搵下一個,唔好曬時間

我建議兩三日就好提出轉由app轉whatsapp傾,因為唔係個個女仔都會長期用交友app

我知道有好多女仔會貪得意、好奇就玩幾日唔玩,所以要把握機會,拎個長期既聯絡方法

如果兩三日後問佢拎電話,通常都唔會拒絕既

當然你可以搏下,一日就問,都可以拎到,我試過,我真係試過

至於約出黎做咩…

你地傾到一個月先再問啦


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!