掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

[緊急求救!] 我細妹俾個MK仔搞大左個肚!! _-,

我細妹今年十六歲,佢生得青靚白淨,平時仲好痴我我同佢感情好好,佢一路都係一個乖乖女黎,好文靜、斯文係學校d成績都仲keep到top30,而且仲要係英中咁佢大個女想拍拖都好正常,我都唔會管住佢因爲我讀中學既時候都好中意拍拖,但係就係尋日,我先知道我細妹俾個MK搞大左肚我怕老竇老母知道會打我細妹或者趕佢出屋企(佢地真係做得出)咁做錫住個妹既阿哥當然唔想咁既事發生,我就無講俾父母知我知鬧佢都無用,於是我 ...


我細妹今年十六歲,佢生得青靚白淨,平時仲好痴我

我同佢感情好好,佢一路都係一個乖乖女黎,好文靜、斯文

係學校d成績都仲keep到top 30,而且仲要係英中

咁佢大個女想拍拖都好正常,我都唔會管住佢

因爲我讀中學既時候都好中意拍拖,

但係就係尋日,我先知道我細妹俾個MK搞大左肚

我怕老竇老母知道會打我細妹或者趕佢出屋企(佢地真係做得出)

咁做錫住個妹既阿哥當然唔想咁既事發生,我就無講俾父母知

我知鬧佢都無用,於是我叫佢約埋個MK仔上黎屋企,

個條撚樣都好懶得屌佢 ,

雖然我細妹都仲好"霖"佢

我唔想我細妹再受任何傷害,只想冷靜咁解決問題,

好啦,等佢地兩個都坐係個廳度,

我就問佢地個BB佢地打算點,當然我都會全力協助

個MK話落左佢,而我細妹就話生佢出黎...

當我阿妹聽到mk話要落果陣,突然成個人靜左

之後企起身拍擡喊曬口大閙個MK人渣

我咁大個仔都未見果個阿妹咁激動!

佢仲一野拎起我部手機劈落個MK度,劈到個mon都爆埋

個MK見我係度唔敢做d咩,佢眼角紅左好似仲流左少少血,

於是我叫佢走先,之後再安慰我細妹

唉屌,依家都唔知點收科好

大家知唔知邊度換mon便?萬分感激!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!