掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

鍾意咗一個新同事,但佢有老公,仲要新婚 _-,

我個職位本身係一個女仔位呢嘅,但機緣下,我成為成間公司唯一一個男性做呢個pos當然其他部門都有男嘅,但都係女人多,我老細請人睇樣,所以所有同事個樣都唔差新同事嚟之前,我對我所有peers都冇興趣,雖然個個都算靚,但無感覺就係無,而我當時本身之前也有一個女朋友,大學同學,行咗幾年,所以一直無事,我同佢上年年尾散咗,不過仲有見面,啲同事唔知我哋散咗,以為仲係一齊最近有一個新同事返工,唔算太靚,但順眼, ...


我個職位本身係一個女仔位呢嘅,但機緣下,我成為成間公司唯一一個男性做呢個pos

當然其他部門都有男嘅,但都係女人多,我老細請人睇樣,所以所有同事個樣都唔差

新同事嚟之前,我對我所有peers 都冇興趣,雖然個個都算靚,但無感覺就係無,而我當時本身之前也有一個女朋友,大學同學,行咗幾年,所以一直無事,

我同佢上年年尾散咗,不過仲有見面,啲同事唔知我哋散咗,以為仲係一齊

最近有一個新同事返工,唔算太靚,但順眼,就深深吸引咗我,完全係我鍾意嘅類型

初頭幾日借啲意同佢一齊單獨食飯(我地食飯要就shift,通常兩個或三個一組食)同佢都有講有笑,好多共同話題,連生活習慣都一樣,而我又扮哂教佢野,所以好快同佢熟絡,而我亦做到好出面,好明顯我like佢,公司大部分人都知,佢亦表現到唔抗拒我

但幾日後,震撼嘅事情發生,佢\不經意咁提起佢\老公,我當時呆咗,之後再傾下佢\屋企啲野,原來佢上年尾結婚,跟住先轉工

之後,我維持一貫對佢嘅態度,傾計亦無刻意避開佢老公嘅話題,有時仲試探下佢老公嘅野,佢亦無忌諱咁講,我將聽到嘅野做過比較,我唔會比佢老公差,當然相處時間另計,佢同佢老公拍拖三年就結婚

當然我有諗過乜都唔理咁追佢,但始終理智戰勝,亦唔想破壞人哋,所以冇行動

到最近上星期五,公司請飲野唱K,我一早話咗唔去,費事再亂諗野,但佢又係咁叫我陪佢去,咁我又死死地去啦,佢成晚痴住我,猜妹私片飲酒,到我老細要走先,我送佢搭的士,佢又話要走,咁就送佢返屋企,成程路我哋冇出過聲,送到佢樓下,睇住佢入大閘,我講句再見就走

但我而家每一刻都諗住佢,好辛苦


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!