掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

溝女秘籍:溝女係一門學問 比個溝女技巧你哋睇 _-,

溝女秘籍:溝女係一門學問,比個溝女技巧你哋睇下,男仔必讀。如果你係男仔,OK!你有福啦,請細心閱讀以後內容,你會有好多收穫咯。溝女秘籍以下內容分幾個階段,每個階段都會有本人的真實案例提供參考。溝女秘籍入門級初出茅廬本階段稱為初出茅廬亦即係溝女噶入門級,如果你係高手,可以跳過本階段。其實,有好多情竇初開,啱啱發育噶男生見到靚女想去溝噶時候,都係怕怕醜醜唔敢出手。點解會咁呢?今日專家就同你分析哩個問題 ...


溝女秘籍:溝女係一門學問,比個溝女技巧你哋睇下,男仔必讀。

如果你係男仔,OK!你有福啦,請細心閱讀以後內容,你會有好多收穫咯。

溝女秘籍以下內容分幾個階段,每個階段都會有本人的真實案例提供參考。

溝女秘籍入門級 初出茅廬

本階段稱為初出茅廬亦即係溝女噶入門級,如果你係高手,可以跳過本階段。

其實,有好多情竇初開,啱啱發育噶男生見到靚女想去溝噶時候,都係怕怕醜醜唔敢出手。

點解會咁呢?今日專家就同你分析哩個問題。首先我想問下你,你怕乜野啊?上去同人講句野有幾咁艱難啊?你打飛機幻想佢噶時候又唔見你怕?呵呵,通常哩個階段噶男生,見到靚女噶時候唔夠膽上去塔爹就得一個原因:就係驚啦。

點解會驚?米就係,驚人無視你,驚人唔彩你,驚人當你係傻仔,驚自己講完之後人地會話你神經病、白痴、低B等等的各種驚,如果長期咁樣噶話,久而久之就會有陰影,變成宅男,仲要係日日幻想女神自己啪啪果只。係米好恐怖啊?係米好像脫離咁樣噶結果啊?係咧,哈哈。

其實,氹女仔有好多種方法,有用物質上噶,亦有用體貼入微噶,有用口才上噶。來來去去係哩幾種。究竟點樣先可以知道自己合適用邊一種呢?我舉個例:

使用物質上的

一般用到物質上噶通常係有錢仔,有計啊,人地有錢,係咁開部差差地噶A7就已經溝到女啦。你唔好係度問,咁有D女唔中意物質上噶,有D女唔會咁現實噶。有就有,不過就好少咯。宜家乜年代啦,咁我問下你啦,你同個有錢仔一起追條女,人地開奧迪,你開架爛奧拓,你估下條女上邊個部車?唉!有時候唔好咁自欺欺人啦,接受現實會使自己過得更好。

使用體貼入微的

其實,哩個方法好唔噶,都唔洗點樣多講啦,溫柔D對人地,多D關心下佢,例如佢突然想去公園玩,你就要霖下,去公園需要帶D乜佢會覺得驚喜,或者需要製造乜浪漫佢會感動,反正一句講曬,你做噶所有野,就係要等佢知道,你對佢有幾咁細心、你對佢有幾咁溫柔、要等佢慢慢習慣依賴你。明白嗎?一般哩個方法就用係比較純情、純真噶女仔度會比較好。點解咁講呢?因為我碰到過用哩種方法噶男仔去追一個思想比較前衛噶女孩,而且佢個對手又係我,最後個男仔慘到咁,就等於條鳩俾只夾斷咗咁。付出好多,卻收不回一點,手都未拖過,就眼白白睇住俾人上咗...哩個...就係方法用錯女人身上的後果了。你地可能會話:扯,遇到你咋,唔係你肯定掂硬噶。用你只腦霖下,連你都睇得上眼噶女仔,同時間係米都有好多人睇上咗,你準備行動噶時候,人地都已經做緊野啦。都係果句:唔好咁自欺欺人啦,接受現實會使自己過得更好。

使用口才的

其實,口才對溝女來講係好重要噶,口才好,可以溝盡天下所有你想溝噶女仔,哈哈。係米好閪誇張呢?而我就係一直用哩個方法。首先你要去了解佢噶愛好、特點、性格、等等各方面。投其所好,傾計過程中,三到五句帶一句笑話,哩度就特別推介色情笑話。例如:

「你平時沖涼沖邊度先噶」佢肯定會話

「咦~哩D問題叫人地點答喔」跟住你又可以講

「冇~我覺得一般D女仔都比較中意發姣可能會洗塊面先咋」

跟住點講?唔洗我教睇現場環境做嘢,可以噶話又兜去下一個色情話題。

「查實你對於婚前性行為有乜睇法啊」無論佢答乜都好你都可以講「我好討厭婚前性行為噶,不過如果你需要,我都會儘量配合噶」等等好多啦。。。當然你唔好一來就問哩D問題,好仆街噶。你要先同佢傾下計,

慢慢將個話題引入來,話你知啊。同女仔能夠講到色情笑話,食得到噶機會一般高於85%以上。唉,口才哩D野,不能言傳只能意會,自己去多D實淺,千奇唔好怕丑,就算講錯野,都唔好驚青,兜翻轉頭就得噶啦。我試過溝條女,齋靠把口,1日就可以氹到佢開房,仲要開房錢都係佢俾噶。當然有好多因素噶,可能佢都有需要呢。嘻嘻!

總之一句到尾:溝女靠把口,乜都易上手,若冇好口才,不如訓棺材!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!