掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

靚女朋友突然問:「係咪蒲過任性過就唔值得有好男仔信任、係咪冇資格爭取好男仔....."」 _-,

佢係靚女一名,好多男友,幾船家常便飯.佢有落club玩,我舊時都有落club玩、溝女,but人大了戒左,但佢而家間唔中都依然有落~計下,識左佢都七、八年.但我對佢從沒有發展意思,同佢由大學師兄妹關係到畢業後幾年到而家,亦只係好朋友,冇曖昧過、當然亦冇其他更親密接觸過.但過去,不論我地各自有冇拍緊拖,我地耐唔耐得閒都會隨意咁見面、平常社交、食飯睇戲唱K,有時一大班朋友、有時單獨.其實佢唔開心,都幾鍾 ...


佢係靚女一名,好多男友,幾船家常便飯. 佢有落 club 玩,我舊時都有落 club 玩、溝女,but 人大了戒左,但佢而家間唔中都依然有落~

計下,識左佢都七、八年. 但我對佢從沒有發展意思,同佢由大學師兄妹關係到畢業後幾年到而家,亦只係好朋友,冇曖昧過、當然亦冇其他更親密接觸過. 但過去,不論我地各自有冇拍緊拖,我地耐唔耐得閒都會隨意咁見面、平常社交、食飯睇戲唱K, 有時一大班朋友、有時單獨. 其實佢唔開心,都幾鍾意搵我聽佢呻、尤其佢 d 感情煩惱.

今晚,佢又搵我呻. 過去好多時,我只係聽多,因為覺得只係朋友,冇必要干涉批評佢、唔會同佢分析太多野,基本安慰下佢陪下佢氹下佢我覺得已經係朋友責任極限.

佢近排原來比個拍左一年拖度既男友飛左,佢話個男仔家底好條件好,佢話佢好鍾意個男仔,話今次好認真、真心、甚至有心想嫁比個男仔.

但係個男仔屋企人唔鍾意佢、覺得佢唔正經. 佢地因為咁成日鬧交,結果分埋手........ . 老實,佢講乜我聽乜,亦冇八卦問深入 d,所以其他詳情我唔清楚.

一如既往,今晚我都冇比咩意見佢,只係叫佢睇開 d, 陪佢食飯飲野聽完佢呻之後就送佢返屋企. 但今晚,佢突然問左我一條過去從來未問過我既問題,佢問我 :" 係咪蒲過任性過就唔值得有好男仔信任、係咪冇資格爭取好男仔....." ...... 好突然,我啞左,唔識答佢.....

果一刻我唔知講咩好; 我唔想話佢,因為我覺得我冇資格去批評佢改變佢引導佢 d 乜,話佢有咩問題分分鐘反面連朋友都冇得做. 但作為 '老朋友',我亦唔想呃佢氹佢、覺得咁係害左佢. 我係想佢好既......., 但應該點答佢好 ?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!