掃呢頁CODE去手機

2016年2月14日 星期日

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了! _-,

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了!
我book咗免費機票今日去日本,由於係閒日,唔係咁難book.暑假就難d,Mileage免費換個d,差不多日日都full.ANA7月12日會有暑期附加費HKD1,200.如果想book定7月去都好.因為7月份日本百貨公司會Sale.不過國泰同JAL仲未有暑假package.註:所有圖片係上次旅行時拍攝.以前d朋友都會問我點解成日去日本?而家佢地習慣咗,只會話我又番日本la.有d朋友就會代我回答糾正 ...


我 book 咗免費機票今日去日本, 由於係閒日, 唔係咁難book.

暑假就難d, Mileage 免費換個d, 差不多日日都 full.

ANA 7月12日會有暑期附加費 HKD1,200. 如果想book 定7月去都好.

因為7月份日本百貨公司會Sale. 不過國泰同JAL仲未有暑假package.

註: 所有圖片係上次旅行時拍攝.

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了!

以前d朋友都會問我點解成日去日本? 而家佢地習慣咗, 只會話我又番日本la.

有d朋友就會代我回答糾正: 係番鄉下. 佢地都係講笑.

講真,日本真係百去不膩ga! 不過我有d個朋友唔係太好. 唔係佢地反日.

而係唔鐘意行街. 有d 朋友直情唔鐘意旅行. 不過唔緊要, 每個人最緊要搵到

自己生活開心ge方式.

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了!

要我講10個去日本ge理由.

1. 張機票唔駛錢.(今次)

2. 治安好, 行街唔駛左望右望. 不過都要注意車輛.

3. 機程唔算長. 唔辛苦.

4. 旅遊交通,大眾運輸做得好. 旅遊好方便.

5. 地方清潔. 同小朋友去都 easy d.

6. 買方面, 就算個個月去, 都會有新野.

7. 食方面, 日本野好味唔在講, 仲有法國菜, 義大利菜都係Ichiban.

8. 減肥. 無錯係減肥. 雖然成日食,但日本菜用好少油,所以唔會好肥.

除非您日日食和牛(炭火直燒).

而且日日咁行, 朝10晚10, 一日行12粒鐘, 想肥都難.

有D朋友跟我去7日, train 到廋咗幾磅tim.

想 keep fit, 跟我 la, 仲有d 朝9朝2 - 17粒鐘地獄式行程選擇.

9. 地方大, 景點多, 去一,二次係睇唔曬.

春天睇櫻花,夏天向日葵, 秋天就紅葉, 冬天浸溫泉.

10. 玩方面, 有好多主題公園. Hello Kitty, Disneyland, Universal Studio......

11. 大多數日本人都有禮貌. 起碼唔會好似韓國人成日撞埋嚟.除咗繁忙時間

逼車例外.

呀! 11個, 夠la!

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了!

記得以前係日本買野一個趣事, 有日我同朋友都行到好累, 話唔行.坐咗一陣.

我問佢地間舖就山門.仲行唔行? 講完之後, 望向d friend 度. 唔見曬.

原來佢地已經好快咁行緊, 話我 "仲唔行快d?" (因為得我識路.)

10個理由看完你不會想去日本!實再是太誇張了!

上機食下野, 睇下電視, 好快4個鐘就到日本. 日本我番緊嚟la!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!