掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

真男人! 去茶樓飲茶 一定要嗌雞扎 _-,

真男人! 去茶樓飲茶 一定要嗌雞扎
同三五知己去茶樓飲茶嗌啲乜野食先至係最好?計我話,識食嘅一定係食雞扎。點解?我假設你地有五個人,蝦餃同燒賣,一籠得個三四粒你點樣分比五個人食呢?反之,雞扎就完全唔同,一件雞扎滿足左你五個願望:雞件、火腿、魚肚、芋頭仲有腐皮。樣樣都係世界級。之不過當你嗌左雞扎,正常人一定係爭住件雞件嚟食,正如好多既球迷都會去捧C朗同美斯。我唔會話呢班人唔識食,之不過,喺一件雞件唔可以同時分比五個人嘅情況下,我教你一 ...


同三五知己去茶樓飲茶 嗌啲乜野食先至係最好?

計我話,識食嘅一定係食雞扎。

點解?我假設你地有五個人,

蝦餃同燒賣,一籠得個三四粒你點樣分比五個人食呢?

反之,雞扎就完全唔同,

一件雞扎滿足左你五個願望:

雞件、火腿、魚肚、芋頭仲有腐皮。

樣樣都係世界級。

之不過當你嗌左雞扎,

正常人一定係爭住件雞件嚟食,

正如好多既球迷都會去捧C朗同美斯。

我唔會話呢班人唔識食,

之不過,喺一件雞件唔可以同時分比五個人嘅情況下,

我教你一個方法可以唔駛再同呢班無知嘅人爭餐懵,

就係主動去食精華中嘅精華 -- 芋頭。

芋頭 ,可能係雞扎五樣主要材料入面最唔受注目。

佢實而不華既程度,有如利物浦嘅軒達臣同阿根廷嘅馬斯查蘭奴。

之不過,將芋頭放喺雞扎入面。

你就會發現呢舊芋頭升值百倍:

一件雞紮好唔好食,

只要食一啖芋頭就知。

芋頭本身煮得唔夠耐就會硬,

太耐就會融。

一件恰到好處嘅雞扎,一定就會有一件恰到好處既芋頭。

恰到好處嘅芋頭會吸收曬其餘四樣材料係蒸煮時候嘅精華,

一咬落去,所有嘅雞汁、火腿汁、魚肚汁全部都融入曬喺芋頭入面,

再加上芋頭原來獨有嘅平實而唔令人覺得花巧嘅獨特味道,

簡直就係一隊足球隊踢得好唔好嘅重要指標。

食左佢嘅話,你就會發現其他既材料都變得唔再重要。

球王就算企定定,都影響唔到比賽。

真男人! 去茶樓飲茶 一定要嗌雞扎

講到呢度,相信大家都會明白,去茶樓飲茶,

識嗌嘅一定係嗌雞扎。

識食雞扎嘅,一定係食芋頭。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!