掃呢頁CODE去手機

2016年1月30日 星期六

葉瘤60隻水貂屍體披上身:「食牛仲唔人道」鄭中基:「著皮草唔犯法, 係個人閪姐~~」 _-,中基,鄭中基,

葉瘤60隻水貂屍體披上身:「食牛仲唔人道」鄭中基:「著皮草唔犯法, 係個人閪姐~~」
葉劉明知皮草招來批評,但昨日依然故我,繼續貼披上起碼用了60隻水貂屍體的皮草之相片。披著皮草嘅行政、立法會議員葉劉淑儀,連日嚟都被關注動物嘅團體同人士抨擊,但係呢!佢就一於少理,之前接受立場新聞訪問時仲解釋:「食牛肉,其實仲唔環保,因為畜牧業產生好多溫室氣體,而且亦唔人道;反觀美加嘅養殖皮草,係養幾百萬隻,o依家已經係環保,有埋網頁FurisGreen,時代已經轉咗。其實養殖Mink可能比養雞、養 ...


葉劉明知皮草招來批評,但昨日依然故我,繼續貼披上起碼用了60隻水貂屍體的皮草之相片。

披著皮草嘅行政、立法會議員葉劉淑儀,連日嚟都被關注動物嘅團體同人士抨擊,但係呢!佢就一於少理,之前接受立場新聞訪問時仲解釋:「食牛肉,其實仲唔環保,因為畜牧業產生好多溫室氣體,而且亦唔人道;反觀美加嘅養殖皮草,係養幾百萬隻,o依家已經係環保,有埋網頁Fur is Green,時代已經轉咗。其實養殖Mink可能比養雞、養牛更人道,個潮流已經轉咗,佢哋唔知咋嘛。」

葉劉明知皮草招來批評,但昨日依然故我,繼續於fb貼出披上起碼用了60隻水貂屍體製成的皮草之相片。似是樂在其中。

連鄭中基都睇唔過眼,繼之前係facebook寸爆創科局局長楊偉雄自稱見過Steve Jobs後,今日再喺facebook發聲:「其實著皮草的而且確唔係犯法嘅,係個人X啫。」貼文甫出,即係觸動到好多網民嘅神經,紛紛留言。有網民直頭話:「其實佢應該用牛歡喜皮整件皮草啦,咁先襯佢!」

此外,今日動保界終於忍唔住,聯合多個愛護動物團體,如動物公民、NPV非牟利獸醫、香港野豬關注組等等發聲明強烈譴責葉劉淑儀女士。聲明中指出:「就新民黨主席葉劉淑儀鼓吹穿皮草,還指和食牛肉一樣,19個動保團體今日作出聯合聲明,強烈譴責葉太的言論,要求她糾正言論及向受害動物道歉。」

聲明中亦提到:「作為立法會議員和行政會議成員,葉太應做的,是促進香港的文化文明水平,而不是把香港推進『唯利是圖』的單一窄巷。葉太的言行,反映了她的淺薄無知與冷血,與世界文明趨勢背道而馳。我們強烈譴責葉劉淑儀把穿著皮草合理化的做法,要求她糾正相關言論,並向所有受害的動物道歉,以正視聽。」

葉瘤60隻水貂屍體披上身:「食牛仲唔人道」鄭中基:「著皮草唔犯法, 係個人閪姐~~」

葉瘤60隻水貂屍體披上身:「食牛仲唔人道」鄭中基:「著皮草唔犯法, 係個人閪姐~~」

來源"

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160129/54704439


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!