掃呢頁CODE去手機

2015年12月11日 星期五

首爭視后 陳煒中門勁開先贏勢 _-,陳煒,

96年亞姐冠軍陳煒(煒哥)入行接近20年,3年前轉投TVB即被器重,今年憑住台慶劇《梟雄》「桂生姐」一角首次角逐視后,同汪明荃、田蕊妮、胡定欣等爭奪視后寶座。獎項競爭激烈,一套紅地毯戰衣亦可以突圍而出。為隆重其事,日前煒哥搵嚟時裝設計師老友何國鉦(DorianHo)幫佢TailormadedeepV落肚臍養眼戰衣,淨係個勢已經贏咗。Dorian激讚煒哥fit爆model身形,加上胸形靚,高貴又得體 ...


96年亞姐冠軍陳煒(煒哥)入行接近20年,3年前轉投TVB即被器重,今年憑住台慶劇《梟雄》「桂生姐」一角首次角逐視后,同汪明荃、田蕊妮、胡定欣等爭奪視后寶座。獎項競爭激烈,一套紅地毯戰衣亦可以突圍而出。為隆重其事,日前煒哥搵嚟時裝設計師老友何國鉦(Dorian Ho)幫佢Tailor made deep V落肚臍養眼戰衣,淨係個勢已經贏咗。Dorian激讚煒哥fit爆model身形,加上胸形靚,高貴又得體。」氹到煒哥笑騎騎說:「咁到時我唔使帶push up bra」

《頭條日報》記者日前訪問煒哥試戰衣,身穿Deep V晚裝配千萬鑽飾,42歲煒哥充滿貴氣,連何國鉦都讚不絕口:「佢身形比例適中係標準model身形,而且V領可以突出佢咁靚嘅鎖骨優勢,到時可能轉用花布物料等佢可以企喺咁多姐仔中更加突出。」

連何國鉦(右)都激讚煒哥身材fit到漏油。
連何國鉦(右)都激讚煒哥身材fit到漏油。

最近煒哥不僅被黃秋生激讚美艷動人,連Dorian都讚她,氹到她眉開眼笑,不過就坦言未敢諗拎視后,「其實《梟雄》套劇有咁好反應經已好開心,我真係冇諗過有份參與角逐視后,唯有急搵老友幫手搞戰衣,條裙真係好靚。」

人紅容易被人翻舊帳,對於獲TVB同性高級編導銀少筱照顧,跟「死敵」萬綺雯(蚊蚊)惡鬥十幾年等傳聞,煒哥都一笑置之:「我同蚊蚊有乜好鬥呀?各有長處,我地合作《東坡家事》仲好開心,冇嘢喎。」

煒哥之後又解釋,自己是一名喜歡拍戲的人,所以才簽TVB:「我簽無線都係呢個原因,我滿足、享受自己嘅工作就夠,加簽TVB同向蚊蚊復仇冇任何關係,我地係好同事關係。至於傳俾同性高編『厚愛』獲加戲,連我老公都話:『睬佢都傻』」


鍾意就快D Share啦!