掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

憶前夫猝逝 伍詠薇學會放下仇恨 _-,伍詠薇,

圖:Tungstar
伍詠薇早前接受有線電視節目訪問,談及1990年與翁江培結婚短短13天,翁就因心臟病發不幸猝逝,以及求學時遭同學包圍喊打的舊事。圖:Tungstar伍詠薇早前接受有線電視汪曼玲主持的《星級會客室》專訪時,談及與前夫翁江培的忘年戀,遺憾兩人在結婚13日後,翁因心臟病發突然離世,當時在深圳登台的她趕往急症室,「我喺遠處只係見到佢身體隨住心臟除顫器跳動,個畫面好震撼,我永遠都唔會忘記。無幾耐醫生話我知佢走 ...


伍詠薇早前接受有線電視節目訪問,談及1990年與翁江培結婚短短13天,翁就因心臟病發不幸猝逝,以及求學時遭同學包圍喊打的舊事。

圖:Tungstar

伍詠薇早前接受有線電視汪曼玲主持的《星級會客室》專訪時,談及與前夫翁江培的忘年戀,遺憾兩人在結婚13日後,翁因心臟病發突然離世,當時在深圳登台的她趕往急症室,「我喺遠處只係見到佢身體隨住心臟除顫器跳動,個畫面好震撼,我永遠都唔會忘記。無幾耐醫生話我知佢走咗,成件事發生得好突然,我根本接受唔到。」

伍詠薇接受汪曼玲節目訪問(圖:Tungstar)
伍詠薇接受汪曼玲節目訪問(圖:Tungstar)

她坦言這次經歷對她影響很大,亦令她重新思考人生,「我切身感受到人生無常,經歷過嗰件事,今日嘅我已經唔會再驚任何嘢,更可以話係無情緒,我只希望可以放低仇恨,開開心心過每一日。」

伍詠薇與翁江培在1990年結婚。(資料圖片)
伍詠薇與翁江培在1990年結婚。(資料圖片)

伍詠薇又大爆中學時期曾被同學欺凌,「啲同學睇我唔順眼,覺得我成日『眼超超』好寸,有次十幾個同學圍我話要打我,當時太驚唔敢出聲,日日返學都唔開心。」

鍾意就快D Share啦!