掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

官恩娜拒信閒人意見堅持餵人奶 _-,官恩娜,

圖:官恩娜IG
官恩娜(Ella)上月初誕下混血兒子Gabriel-Antonio用盡所有時間全心照顧,但她今日在IG大呻閒人有好多無建設性的意見,自己會堅持餵人奶。圖:官恩娜IGElla寫道:「走上全身餵哺母乳之路後,發現身邊有好多閒人會比好多冇建設性、錯誤同過時嘅意見你!佢地嘅小朋友大多係飲奶粉大!郁啲就叫你補奶粉!同你講佢湊咗幾十年BB…等你唔敢唔信佢!我認為佢哋係一班完全冇餵哺母乳知識嘅危險人物!好彩我意 ...


官恩娜(Ella)上月初誕下混血兒子Gabriel-Antonio用盡所有時間全心照顧,但她今日在IG大呻閒人有好多無建設性的意見,自己會堅持餵人奶。

圖:官恩娜IG

Ella寫道:「走上全身餵哺母乳之路後,發現身邊有好多閒人會比好多冇建設性、錯誤同過時嘅意見你!佢地嘅小朋友大多係飲奶粉大!郁啲就叫你補奶粉!同你講佢湊咗幾十年BB…等你唔敢唔信佢!我認為佢哋係一班完全冇餵哺母乳知識嘅危險人物!好彩我意志夠堅定加上有妹妹嘅支持!我會努力餵落去!」

20151126_EN_官恩娜_02

圖:官恩娜IG
圖:官恩娜IG
鍾意就快D Share啦!