掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

金剛難改爛滾 遭陳蕊蕊狠飛 _-,陳蕊蕊,蕊蕊,金剛,

陳蕊蕊(資料圖片)
在26日凌晨3時在台北夜店「繽紛年代」消遣遇上槍擊事件的金剛,雖有驚無險,身為「女友」的陳蕊蕊更透過WhapsApp代他回應及報平安,但原來兩人感情早已結束。據知金剛跟蕊蕊拍拖兩年來,一直不改其喪蒲爛滾性格,令一直視他為結婚對象的蕊蕊相當失望,幾個月前金剛再被蕊蕊踢爆繼續媾女,終令蕊蕊忍無可忍提出分手。陳蕊蕊(資料圖片)兩年前,蕊蕊跟周秀娜前男友Avis(陳偉成)拍拖,可惜男方勁花心,一腳踏兩船跟 ...


在26日凌晨3時在台北夜店「繽紛年代」消遣遇上槍擊事件的金剛,雖有驚無險,身為「女友」的陳蕊蕊更透過WhapsApp代他回應及報平安,但原來兩人感情早已結束。

據知金剛跟蕊蕊拍拖兩年來,一直不改其喪蒲爛滾性格,令一直視他為結婚對象的蕊蕊相當失望,幾個月前金剛再被蕊蕊踢爆繼續媾女,終令蕊蕊忍無可忍提出分手。

陳蕊蕊(資料圖片)

兩年前,蕊蕊跟周秀娜前男友Avis(陳偉成)拍拖,可惜男方勁花心,一腳踏兩船跟蕊蕊室友Yumi(尹蓁晞)撻着,最終分手收場,當時力追蕊蕊的金剛,還在網上力撐蕊蕊狂踩負心Avis,最後成功冧掂蕊蕊,終贏得美人歸。

以往愛蒲爛玩緋聞不少的金剛,最初宣佈跟蕊蕊拍拖後,確實一改以往作風,絕少被影到去蒲,反而經常跟女友甜蜜拍拖,所以拍拖不久便共賦同居。不過乖了一排,金剛又再作反,知情者說:「佢始終死性不改,都係鍾意去玩,佢依家知名度又高,自然有好多女埋身佢又來者不拒,蕊蕊知道當然嬲」

資料圖片
資料圖片

據知,這大半年來金剛在TVB工作不順,工作量不多,得閒得滯更加蒲上癮,因而經常跟蕊蕊吵大鑊,知情者說:「蕊蕊勸佢蒲少啲驚佢出事,佢又唔聽,加上俾蕊蕊發現佢同其他女仔行得好埋,令蕊蕊終於死心。」幾個月前,蕊蕊決定飛甩花心金剛,但因金剛未搵到新居,暫時仍共住大埔村屋,但已分房瞓。

網上圖片
網上圖片

就此事聯絡當事人,身在台灣的金剛至截稿前仍未回覆。而蕊蕊則透過電話回應,聽到「分手」一詞,她停一停才否認,「冇呀!我哋冇分手,總之我哋依家仲係一齊住(有冇嗌過交呢?)嗌交一定有,但係都係為啲小事囉!(佢係咪成日夜蒲溝女?)總之我信任佢(點解今次唔陪佢去台灣嘅?)吓!我有嘢做嘛!(佢今次去台灣傾食肆生意,會唔會投資埋一份?)都有啲興趣嘅。(知唔知佢依家情況點?)仲未聯絡到佢,未知佢協助調查完未,不過我信佢冇份參與。」

網上圖片
網上圖片

但聯絡蕊蕊的經理人漢洋,問到知否蕊蕊甩拖一事,他答得相當妙,「我真係唔知喎!應該冇啩!佢哋仲好似一齊住。(分咗手都可以一齊住㗎啫?)都係㗎!所以我唔知佢哋有冇分手。」

鍾意就快D Share啦!