掃呢頁CODE去手機

2021年11月22日 星期一

美居民發現極罕見白化鹿 每3萬隻只有1隻

upload_article_image
美居民發現極罕見白化鹿每3萬隻只有1隻2021年11月22日10:39最後更新:11:18遠睇好喇,唔好騷擾佢地嘅生活,人同動物都可以共存。美國北卡羅 ...




美居民發現極罕見白化鹿 每3萬隻只有1隻





遠睇好喇,唔好騷擾佢地嘅生活,人同動物都可以共存。

美國北卡羅來納州北德罕(North Durham)一名居民日前在廚房準備早餐時,發現屋外森林有幾隻小鹿,其中一隻還全色呈白色,長相非常特別。據知,這種鹿是患有白化症,大概每3萬隻鹿中只會出現1隻。



YouTube:https://youtu.be/B--FCbGl3cQ

綜合外媒報道,居民Kelly Hammer今年11月18日早上7時許,在廚房發現窗外有幾隻小鹿的蹤影,其中一隻更全色呈純白色,她於是趕緊拿起手機拍攝。當她跑到屋外時,其餘小鹿都已經離去,只餘下白鹿仍然留在原地。

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.bastillepost.com
鍾意就快D Share啦!