掃呢頁CODE去手機

2021年9月6日 星期一

【Perfetto】揸電單車買咖啡,畢彼特獨愛Home Coffee時刻 #Coffee #林芊妤

朝早起身飲杯咖啡會唔會就係你每日最幸福嘅時光?確實每日面對繁重嘅工作,一杯美味嘅咖啡就係精神所在。唔知你又會鍾意自己沖定係出街買呢?喺疫情之下,相信你 ...




朝早起身飲杯咖啡會唔會就係你每日最幸福嘅時光? 確實每日面對繁重嘅工作,一杯美味嘅咖啡就係精神所在。唔知你又會鍾意自己沖定係出街買呢? 喺疫情之下,相信你都會減少左出去咖啡店坐低歎咖啡,相反為屋企添置一部精美咖啡機可能更符合時下環境。

近日意大利咖啡機品牌De’Longhi就邀請到荷里活國際影星畢彼特及電影La La Land《星聲夢裡人》導演戴米恩查素同大家分享De’Longhi由豆到杯所帶來嘅完美咖啡。

今次De’Longhi主題為《Perfetto》,廣告構思黎自畢彼特嘅咖啡日常,就係佢喺陽光明媚嘅早晨,帶住岩岩買嘅咖啡豆,型到爆咁揸住電單車穿梭洛杉磯,途中經過唔同地點,最後番到屋企,以De’Longhi全自動即磨咖啡機沖製一杯香氣四溢嘅咖啡,享受最期待嘅Home Coffee時刻。《Perfetto》代表住最愛嘅咖啡豆遇上大師級 De'Longhi全自動即磨咖啡機,就係喺屋企品嚐完美意式咖啡嘅最好時刻。

畢彼特表示自己係Cappuccino及Espresso嘅愛好者,佢非常欣賞意大利嘅咖啡文化,覺得咖啡唔單只係一種飲品,更可以連繫生活,而今次佢就覺得廣告好成功將「咖啡係生活一部分」嘅概念呈現出來。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!