掃呢頁CODE去手機

2020年12月9日 星期三

搵得到1978年利賓納?港女唔執屋家中污糟到你唔信

upload_article_image
搵得到1978年利賓納?港女唔執屋家中污糟到你唔信2020年12月09日16:01最後更新:16:26簡直係觸目驚心嘅恐怖屋!網上圖片又到年尾,日本斷 ...




搵得到1978年利賓納?港女唔執屋家中污糟到你唔信





簡直係觸目驚心嘅恐怖屋!

網上圖片

又到年尾,日本斷捨離文化再次成為熱話!香港人出名愛Shopping,又愛收藏,雖然間屋好細,但每個人家中都會堆積大量雜物,好多人會趁住一年一次大掃除執吓屋,去舊迎新!不過有人的房間就混亂污糟到不堪入目,想要執屋都無從下手,因此市面上就出現了一個全新行業:雜物諮詢師,專為客人「執屋」,教導大家如何斷捨離。



網上圖片

ViuTV新節目《執屋》,就是特別針對香港寸金尺土的居住環境,生活空間有限但越買越多又無法取捨的問題,兩位主持上門幫屋主「斷捨離」。這一集就講他們來到嘉賓Jessie的居屋,步入客廳兩位主持就被嚇到倒吸一口冷氣,只見客廳滿佈雜物,堆滿多個櫃桶,餐枱早已遭各式各樣的物件淹沒。

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!