掃呢頁CODE去手機

2020年10月9日 星期五

【玩物】Microsoft擬合法繞過App Store 將於iOS平台推Web版 xCloud #iOS

早前同大家報導過,Microsoft於iOS平台試圖推出自家雲端遊戲平台xCloud,但就因為AppStore嘅規例一直未能成事。不過所謂你有張良計, ...




早前同大家報導過,Microsoft於iOS平台試圖推出自家雲端遊戲平台xCloud,但就因為App Store嘅規例一直未能成事。不過所謂你有張良計,我有過牆梯,你App Store唔畀我隻App上架咩?我就推出Web版,咩呀!

《The Verge》引述知情人士,指Microsoft已下定決心開發xCloud嘅iOS及iPad OS Web版,亦即透過瀏覽器直接向用家提供服務,由於過程中唔需要下載任何App,自然就冇需要理App Store嘅審查規例。而據《Business Insider》報導,Microsoft遊戲部主管Phil Spencer於日前嘅內部會議中,向員工承諾「一定會登上iOS平台,預計2021年推出Web版服務」。

xCloud目前為Microsoft訂閱服務「Game Pass」嘅一部份,簡單講就係用家使用任何可以上網嘅裝置,就可以玩Game Pass遊戲庫嘅內容,一句講哂就係所謂「雲端遊戲」。

事實上Microsoft轉推Web版都唔係咩新諗頭,Amazon早前宣佈旗下雲端遊戲「Luna」都會用Web版方式登陸iPhone;而Google嘅Stadia亦已經能夠於PC及Mac機 (但iPhone及iPad唔得) 使用Chrome遊玩。換言之各大雲端遊戲平台都係使用Web版黎避開App Store嘅審查規例。

早前Apple指,如果廠商要於App Store推出雲端遊戲App,就要將遊戲庫內所有遊戲逐個提交予Apple審查。而Android方面則無此問題。

資料來源:《The Verge》《Business Insider》

來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!