掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

咦喂...唔係掛! TVB女星素顏照任你睇. . . _-,TVB,

化咗妝先靚係因為化妝品靚,唔化妝都靚就真係美人喇!女明星上親鏡都化哂妝,到底邊個先係真正嘅美人?即刻睇睇佢地素顏真面目啦!1.鍾嘉欣嘉欣bb上鏡靚就唔駛再講,素顏嘅嘉欣bb同化咗妝嘅佢簡直無分別。不過啲人成日話佢皮膚差,就咁睇呢張相,又唔覺喎,皮膚仲好滑添。鍾嘉欣初出道即迅速走紅,第一個電視角色為《皆大歡喜》中的「洪白嵐」,角色深入民心,[10]甫入行就成為無綫電視的當家花旦,[11]並在多套劇集 ...


化咗妝先靚係因為化妝品靚,唔化妝都靚就真係美人喇!女明星上親鏡都化哂妝,到底邊個先係真正嘅美人?即刻睇睇佢地素顏真面目1.鍾嘉欣嘉欣bb上鏡靚就唔駛再講,素顏嘅嘉欣bb同化咗妝嘅佢簡直無分別。不過啲人成日話佢皮膚差,就咁睇呢張相,又唔覺喎,皮膚仲好滑添。鍾嘉欣初出道即迅速走紅,第一個電視角色為《皆大歡喜》中的「洪白嵐」,角色深入民心,[10]甫入行就成為無綫電視的當家花旦,[11]並在多套劇集 ...


化咗妝先靚係因為化妝品靚,唔化妝都靚就真係美人喇!女明星上親鏡都化哂妝,到底邊個先係真正嘅美人?即刻睇睇佢地素顏真面目

1. 鍾嘉欣

嘉欣bb上鏡靚就唔駛再講,素顏嘅嘉欣bb同化咗妝嘅佢簡直無分別。不過啲人成日話佢皮膚差,就咁睇呢張相,又唔覺喎,皮膚仲好滑添。鍾嘉欣初出道即迅速走紅,第一個電視角色為《皆大歡喜》中的「洪白嵐」,角色深入民心,[10]甫入行就成為無綫電視的當家花旦,[11]並在多套劇集擔正女主角,後來25歲之齡已躋身「四大花旦」之位。憑過往入屋的形象,她的廣告數量及身價都為現役花旦中之冠,獲封為「最強人氣廣告天后」。她拍攝的電視劇數量與日俱增,除了角色深入民心外,每逢她主演的劇都有穩定的收視,叫好叫座,[12]奠定其視壇地位,至今仍為香港視壇最年輕的一線花旦

2. 高海寧

高海寧出生於江蘇南京,籍貫為廣東潮州。她曾就讀聖公會聖馬利亞堂莫慶堯中學,亦是Elite的旗下模特兒,其後參選2008年度香港小姐,結果順利進入決賽並獲得旅遊大使獎。及後被無綫電視取錄成為合約藝員,期間亦有作為港姐代表出席活動。[3][4][5]。2012年出版自傳《寧…密語》[6]細說歷程,她形容自己或許會認定她是「一個愛蒲愛玩的壞女孩」,但當「剝開我一層一層的衣服,走進我的深處,看看最真實的」,雖然「未必會叫你,但足以令你改觀!」。同年無綫監製李添勝給予機會,在《天梯》飾演姜艷萍一角,收起其豐滿身材,與陳山聰和陳豪有不少對手戲。2013年在《法網狙擊》飾演的紀慕芝(Kiki)的遭遇獲觀眾同情,被白健恩性侵一幕更引起不少迴響,表現亦讓不少觀眾對其改觀。憑籍使徒行者林希微一角令她人氣急升。另外更獲《TVB 馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2014》-最喜愛tvb飛躍進步女藝員

高海寧自曬素顏相。嗱,有無用美圖秀秀磨皮美白啲皮膚呢,我就唔評論,不過就咁睇佢素顏,我覺得佢唔化妝young啲囉,不如以後唔好化妝啦,慳錢之餘既方便又快捷。

3. 陳法拉

陳法拉的祖父陳玄為著名聲樂家,祖母則為香港歸僑,民盟盟員。陳法拉曾經就讀於成都市勝利西路小學及鹽道街中學初中部,14歲時隨家人移居美國亞特蘭大,以全校前十名成績高中畢業,於2001年入讀艾文理大學,主修市場行銷和國際商務,並且因為成績優異而獲得獎學金。於2005年5月在艾文理大學Goizueta商學院獲得工商管理學士學位。[4]於大學期間參選了2002年全美亞裔小姐獲冠軍[5]、2003年全美華埠小姐(亞軍)[6]及2004年紐約華裔小姐(冠軍)[7],因此得以代表紐約前往香港參加於2005年1月29日舉行的國際華裔小姐競選,並且奪得亞軍。隨即簽約電視廣播有限公司(TVB),開始其演藝圈發展。

嘩,法拉女神素顏都係一樣咁靚,對小酒窩一樣迷死人。法拉,你幾時拍戲呀?!

4. 陳敏之

陳敏之(英文:Sharon Chan,1979年1月17日-),原名陳敏芝,無綫電視經理人合約女藝員。陳敏之起初在多套電視劇集中擔任跑龍套或女配角,亦有主持時事綜藝節目,以43吋長腿聞名;近年其戲分逐漸吃重,開始擔正女主角,備受TVB力捧的花旦之一。[1]近年為無綫電視監製文偉鴻的御用演員。

陳敏之素顏都係靚女一名,不過就欠缺咗啲自拍技術,身為長腿一族,影素顏相要影埋對長腿是常識吧?

5. 佘詩曼

佘詩曼Charmaine Sheh,1975年5月28日-),香港著名影視演員,人稱「阿佘」,香港「視後級」女演員。1997年香港小姐季軍。 亦是華人地區最具人氣與實力的女演員之一,現是無線電視部頭合約女藝員、翡翠東方(TVBC)旗下合約女藝員。在香港出生,祖籍廣東省中山市。她在1997年參選香港小姐贏得季軍後,同年12月與無綫電視簽約而晉身娛樂圈,1999年開始演出電視劇。

好耐無喺三色台見過阿佘做戲喇,講真,真係有啲掛住佢。唔知係唔係太耐無見佢,我已經唔太記得佢咩樣,所以素顏同化妝後嘅佢有無落差,我真係講唔出。

6. 胡定欣

胡定欣(英文 :Nancy Wu,1981年9月9日-),香港女演員,為香港無綫電視旗下經理人合約女藝員。2015年憑《鬼同你OT》薑蓉一角以大熱姿態先後奪得《TVB 馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》「最喜愛TVB女主角」及「最喜愛TVB電視角色」以及《萬千星輝頒獎典禮》「最佳女主角」獎項,成為大馬雙料視後及香港視後。

嗯... ... 佢真係素顏影嘅?點解點睇都覺得佢好似畫咗眼線,特別係下眼線,好黑喎,定係燈光問題令對眼出現了眼線?我真係摸唔透。

7. 岑麗香

香香公主張相較到咁光,其實就好難唔靚。不過咁,唔理光度,香香公主嘅五官同化咗妝嘅佢無咩分別,一樣輪廓分明,like!

8. 何傲兒

其實第一眼見到何傲兒張相,我係俾佢嚇親,唔係因為佢素顏唔靚,而係因乜解究咁似......外星人:倒三角型臉、大得誇張的一對眼......呀,點解佢素顏塊面都紅卜卜,天生面色紅潤?

9. 李詩韻

你唔講一時間都好難認出佢就係李詩韻,我相信唔關佢個樣事,係關副眼鏡事,做咩副眼鏡遮住對眼呢?女人對眼好緊要架嘛,靚唔靚有五成就睇對眼,咁樣遮住對眼,真係扣你五十分架......

10. 姚子羚

等咗好耐,就係等睇姚子羚張素顏相!!!點解姚子羚素顏有眼嘅?佢對眼唔係畫出嚟架咩?相信各位讀者同我都一樣,覺得好失望,為咗令大家今日心情好啲,我決定私人送你一張細眼姚子羚版~

圖片: 女星微博

TVB的這些當家大腕兒們其實也都是微博控,超愛在微博上曬自己的照片,平時氣質逼人,可是一些素顏照實在讓人看得手震啊。

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

楊思琦

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

楊思琦微博最愛曬的就是自拍照且都是大濃妝

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

楊怡淡妝出席

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

楊怡素顏

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

蔡少芬

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

蔡少芬早期臉怎麼這麼尖

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

黎姿微博曬素顏照

TVB女星素顏雷人 化妝前後差距大

黎姿早期被稱豬扒臉


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!