掃呢頁CODE去手機

2015年11月3日 星期二

陸羽仁爆猛人用金屬箱防竊聽 生活+趣聞,

現代人成日用手提電話,但手機的竊聽技術就日新月異,仲搞到非常之廉價,真係相當得人驚。

昨日1010推出新的加密電話Blackphone,請咗幾個名人來分享有關防止手機俾人竊聽的經驗。

開拍咗三集竊聽風雲的導演莊文強話,佢哋拍戲時要不停做資料

搜集,甚至自己還嘗試去用網上的軟件砌一啲勾線的器材,點知後同事話俾佢聽,自己砌一部就要2000元,但係去深圳華強北路買一部就170幾元人仔,攞番嚟一試,仲可以勾到十條線,認真得人驚。

本網的財經博客陸羽仁亦有出席活動,佢講到同一個政經猛人會面時,那位猛人唔單止要佢將電話放喺會議室之外,仲特備一個金屬的鐵箱,要將電話鎖入鐵箱內,原因係依家的偷聽技術非常之先進,即使你關了電話都無用,電話本身亦可以被遙控成為竊偷器材,關咗機都可以俾人用來竊聽,唯一係將電話的電池拆走,先可以預防得到。問題係依家好多聰明電話,例如iPhone,電池不能拆走,所以部手機本身就係一個竊偷工具。

陸羽仁話佢自己同一家上市公司傾過一個交易,期間個股價即時上升,對方好驚電話被人偷聽,結果雙方都買咗兩張新的太空咭,講到機密嘢,就只能用太空咭電話去講。

Ariel聽完佢哋講,都發覺呢個世界認真恐怖,一係買部保密電話,否則有乜機密嘢,都係唔好用手提電話講啦。

鍾意就快D Share啦!