掃呢頁CODE去手機

2021年1月25日 星期一

學生不滿喺屋企都要着校服 發帖大呻惹網民熱情留言

upload_article_image
學生不滿喺屋企都要着校服發帖大呻惹網民熱情留言2021年01月25日14:11咁各位同學仔喺屋企上堂又使唔使着校服呢?話說近日有個學生在Faceboo ...




學生不滿喺屋企都要着校服 發帖大呻惹網民熱情留言





咁各位同學仔喺屋企上堂又使唔使着校服呢?

話說近日有個學生在Facebook群組「名校 Secrets」中發帖大呻在家上堂的感受,引起不少網民的共鳴,Like和Commen數驚人。

設計圖片

這名學生說:「D老師個腦係咪有病 係屋企著校服考試 你以為校服好好著,又唔見你哋著工服返工 仲要處理我 送我去非洲啦笨」還配圖顯示疑似被老師懲罰的內容,圖片上寫著「同學請留意,觀察到你有儀容服飾的問題,已記錄在案,將轉交由科任老師處理。」



可能是該名學生在家中準備視像課程或者考試時,被老師見到沒有穿上校服,所以收到警告。這名學生似乎對老師的這種做法很不滿。

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!