掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

〔真人故事〕去舒適佬俾個女教練SELL _-,

我今日放左工,去做GYM。。。。去左舒適佬。。。。咁我就好普通咁跑下步LA。。。。突然,有個PT走過來。。。。(即係個D19教練)PT:先生。。。。你跑步個姿勢有少少唔岩,咁樣會好傷隻腳GA!同埋你個大腿肌肉需要做一做強化。。。。我:哦PT:你落一落來先,我教一教你丫。。。。我真係將心中GE怒火,整個星期工作上的壓力和怨氣發洩嚮呢條友到!!!!我:我HiAuntie!!!!我番工已經成日俾人差向左 ...


我今日放左工,去做GYM。。。。

去左舒適佬。。。。

咁我就好普通咁跑下步LA。。。。

突然,有個PT走過來。。。。(即係個D 19 教練)

PT:先生。。。。你跑步個姿勢有少少唔岩,咁樣會好傷隻腳GA!同埋你個大腿肌肉需要做一做強化。。。。

我:哦

PT:你落一落來先,我教一教你丫。。。。

我真係將心中GE怒火,整個星期工作上的壓力和怨氣發洩嚮呢條友到!!!!

我:我Hi Auntie!!!!我番工已經成日俾人差向左走向右走廚GA LA!!!!而家跑個步都話我唔岩!!!!我Hi Auntie!!!!

PT:先生你冷靜D 先LA,我唔係差向左走向右走廚你,係你跑步個姿勢真係好向左走向右走差!。。。。

(D 19 PT 仲帶有少少串咀的態度)

我:!!!!!!!!

PT:你落一落來,我教番你跑步應有的姿勢LA。。。。

我將部機較慢。。。。

我:連跑步都要教,咁我而家行路駛唔駛你教AR!

PT:E。。。。你行路個姿勢都有少少問題。。。。

我:#*&!@︿(*$!@*

我將部機較停左。。。。

我:我而家企嚮到!又駛唔駛你教AR!!!!

PT:E,你真係連站立個姿勢都有問題!!!!

我:(!#@&︿($*!@&$

我:咁我坐嚮到又駛唔駛你教AR!

PT:唔係講笑,你坐立的姿勢都好有問題。。。。

我:#*&!@︿($*!@$

我:我Hi。。。。咁我而家訓嚮到又駛唔駛你教AR!!!!

PT:真係唔係講笑,你個睡姿好有問題。。。。

我:#(*&!@$

唔得LA!我要出殺手鐧LA!!!!

我一個飛身,撐開雙腿!

一字馬!!!!

我:我一字馬都做埋,你冇野教LA MA今次!

PT:老江湖!!!!????

我:Hi 你!我又唔係女人老乜向左走向右走江湖!

PT:我唔係話老江湖,係你 露肛門 AR!

我:#(!@︿$(*!@︿(*%!@(%︿!@*()%&)!@(%&

Hi!原來條褲爆Q左!露左個肛門!

就係咁,個PT俾我GE露肛門嚇走左。。。。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!