掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

一句唔好意思就成頂綠帽帶上身 ! 其 實 香 港 有D 女 人 真 係 幾 抵 死[中肯到爆] _-,

因為狗公太多,搞到中學時期男同女已經係唔同既起跑線上我班同學中有為左追女仔而放棄學業,為左拜金女返2份工但自己一蚊都唔捨得用d港女一句唔好意思就成頂綠帽帶上身仲要一年換幾條仔,仲要條條都係mk仔。每次分手既時候都要post上fb,ig叫生叫死但每次都要搵返d金毛搵唔夠一萬既mk仔到我出黎做野之後,更加睇體會到。我hd畢業,第一份工搵16k我好記得我返左2個星期都未簽約我上司又出左去開會,我行入會計 ...


因為狗公太多,搞到中學時期男同女已經係唔同既起跑線上

我班同學中有為左追女仔而放棄學業,為左拜金女返2份工但自己一蚊都唔捨得用

d港女一句唔好意思就成頂綠帽帶上身

仲要一年換幾條仔,仲要條條都係mk仔。

每次分手既時候都要post上fb, ig叫生叫死

但每次都要搵返d金毛搵唔夠一萬既mk仔

到我出黎做野之後,更加睇體會到。

我hd畢業,第一份工搵16k

我好記得

我返左2個星期都未簽約

我上司又出左去開會,我行入會計房問

個八婆話果萬幾蚊你方公司會走左你咩

後來我知道條八婆條仔以前係公司係做我個位,可能我人工比佢條仔低好多,但都無理由咁既態度。

到我做左一年三個月到

我人工加到23k, 仲係天水圍買左間屋(自己炒股票同2按先夠錢買)

公司自己team d人話去我屋企打邊爐慶祝我做業主,條八婆竟然主動話黎

果晚仲主動洗碗,不可一世既態度消失哂。

原來比仔飛,唔怪得見我買左樓就濕哂主動送上門,當然,d咁既女人我唔會睇上眼。

到我買齊家私,影相放哂上fb

有個當時係中學係女神既女仔主動inbox我

又話最近點,又問幾時一齊食飯,係差在未問我搵幾錢一個月。

係到有少少補充,個女仔我中學時追過,當時我無錢,每日都係得35蚊飯錢。中學真係dmk,黑社會追哂d女,明明係7,會中出即飛,但d女硬係要痴埋去。最後個女仔我當然追唔到,後尾聽返d同學講佢比人搞大左,要返深圳落,連書都無讀落去。

後尾我有應約,食左㡬次飯

有晚唱完k話黎我屋企

做咩大家知啦

果晩好激烈,一齊訓到第二晚先起身。

點知事後竟然話想做我條女

我say no又話我賤又點點點

咁佢中學收兵派好人卡又點計

比人玩完,自己著數拎盡想搵我賣單,真係發夢無咁早。

我開依個post唔係哂命

係想話比男既知,你依家溝唔到女唔緊要,你比心機搵錢d女會自己埋你身。

女既就帶眼識人,無女人可以靚一世

搵到dmk仔好似汁到寶咁

金童玉女周街都係,要一個同你影親勿照唔難,要搵個老左仲會拖住你行街先難。唔好再比mk仔呃,比人呃完又要上黎開post,叫生叫死


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!