掃呢頁CODE去手機

2016年7月28日 星期四

當女仔問呢一話個陣,你就發達啦!!! _-,

女仔問:我係咪好鹹濕呀?唔知幾時開始,男女之間嘅競技當中,會有好多不成文規則。就好似雙方嘅互動最好係由男方開始,女方必須要做鵪鶉嘅一個。如果唔係嘅話,佢就會被人感覺唔要面,太隨便;嚴重起上嚟,話你淫蕩都仲得啦。其實呢一類古老思想遺留落嚟嘅約定俗成,去到我哋而家啲一代,已經好似唔太稱身。「男女平等」呢四隻大字都講得幾十年啦,點解女仔喺自己最重視嘅情感範圍上面,唔可以做主動?阿明係我朋友,佢最近鍾意咗 ...


女仔問:我係咪好鹹濕呀?唔知幾時開始,男女之間嘅競技當中,會有好多不成文規則。就好似雙方嘅互動最好係由男方開始,女方必須要做鵪鶉嘅一個。如果唔係嘅話,佢就會被人感覺唔要面,太隨便;嚴重起上嚟,話你淫 蕩都仲得啦。

其實呢一類古老思想遺留落嚟嘅約定俗成,去到我哋而家啲一代,已經好似唔太稱身。「男女平等」呢四隻大字都講得幾十年啦,點解女仔喺自己最重視嘅情感範圍上面,唔可以做主動?

阿明係我朋友,佢最近鍾意咗一個女仔。佢哋經常出雙入對,生活入面充斥住嘅,都係大家嘅氣息。雖然呢個只係一個好典型嘅愛情故事開端,但阿明感覺到,啲一次佢想有唔同嘅變化。

個女仔叫Ceci,係一個剛烈知性嘅現代女仔,鍾意鬥氣,佢認為阿明講東佢講西就係一種樂趣。阿明經過朋友介紹之下,認識Ceci。

一切都嚟得好自然,阿明甚至唔覺得自己係溝緊Ceci。因為一段感情,要用到個「溝」字,唔知點解硬係就覺得低咗一級。我哋更願意相信,所有嘅人與事都係來自天意同緣份,你可以覺得係矯情,但愛情入面其實一早就包括咗矯情架啦。

有一次,因為一個巧合,Ceci就上咗阿明屋企。阿明發誓真係巧合,但佢最後都冇同我講有幾巧同有幾合。喺一個獨立私人嘅地方,佢哋兩個人就將自己嘅心跡表露出嚟。

只不過分別係,阿明用把口講出嚟,而Ceci係用把口錫出嚟。阿明從來都冇諗過,平時講一句頂十句,總係將自己裝扮得一身防衛嘅Ceci,會對自己咁主動。

佢哋最後由咀嘴到發生關係,都處於一個角力嘅狀態上面。Ceci嘅熱情,令阿明覺得自己要再積極啲;但阿明嘅再積極,就更激起Ceci嘅天生女人本能。

阿明呢一刻終於知道,男人天生鹹濕呢句說話唔一定啱哂。因為喺呢一次嘅經歷上面,佢完全感受到自己喺鹹濕層面上嘅不足,佢完敗啦。

完事之後,Ceci攬住阿明問:「我係咪好鹹濕呀?」

阿明呆一呆,知道愛係坦誠同忍耐,所以佢答Ceci:「都幾。」

Ceci面紅一紅,將自己個頭埋落阿明嘅心口度:「我鍾意你。」

「我都係。」阿明拍拍Ceci個頭,笑住咁答佢。

我係咪好鹹濕呀!


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!