掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人! _-,科大,港女,

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!
除了在hall煮飯仔,Lev和Charity亦會到西貢的pub飲酒食飯,行往親暱之餘,更突然來個超浪漫擁吻。MainCamp戀俄國男等結婚科大女:老蘭港女影衰香港人!早前一段港女蘭桂坊擒老外片在網上瘋傳,其實由當年A&F在港開店,一班港女慕名睇仔兼任摸,到今次老蘭港女事件,港女情迷老外是常識。只是異國情未必純係貪慕虛榮兼一夜情,現讀科大的張倩珩(Charity)及來自俄羅斯的留學生LevKalac ...


除了在 hall煮飯仔, Lev和 Charity亦會到西貢的 pub飲酒食飯,行往親暱之餘,更突然來個超浪漫擁吻。

Main Camp 戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

早前一段港女蘭桂坊擒老外片在網上瘋傳,其實由當年 A&F在港開店,一班港女慕名睇仔兼任摸,到今次老蘭港女事件,港女情迷老外是常識。

只是異國情未必純係貪慕虛榮兼一夜 情,現讀科大的張倩珩( Charity)及來自俄羅斯的留學生 Lev Kalachev便有真愛有將來,二人拍拖已有七個月,他們每天在宿舍一齊溫書煮飯仔再落 pub談心,見過家長之餘,更視對方為終生伴侶, Charity直斥老蘭港女:「影衰香港人!」

Charity一把九一分界女神頭,黝黑皮膚襯 one piece短裙及沙灘拖,是港仔口中的「 A&F look」兼典型「偽 ABC」,而 Lev則一頭棕金髮配上港女最愛的藍眼睛,白皮膚,有七成像《吸鬼新世紀》男主角 Robert Pattinson。二人以流利英語對話,相望時情深款款,長期連體攬到實。講到近排全城熱傳蘭桂坊港女事件, Charity即說:「你玩人,人哋都會玩番你,總知影衰香港人!」

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

Lev知 Charity鍾意影相,就送了一部 Lomo相機給她作訂情信物,對方亦以手錶作回禮, Charity說:「禮物唔洗貴,最緊要講心思!」

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

最近熱爆的港女搭上老外片中,港女玩港男揀金毛,即時被網民指崇洋 cheap爆,而 Charity就鬧對方影衰港人!

鬼仔話錫就錫

由小學到中學都讀香港加拿大國際學校的 Charity,自爆拍過十次拖,但愛外國人則是第一次:「開頭會覺得外國人好寸,好貪玩,拍拖可能都係 for fun。」 Charity在科大修讀環球中國研究, Lev則讀工程系,本來大纜也拉不上, Lev以流利英語說:「一見到 Charity,我就對佢有 feel,但我哋得一堂 common lesson,為咗見佢,每星期我都逼自己早起身上堂見佢。」 Lev追 Charity發現二人原來住埋同一宿舍( Hall 7), Lev更加借勢一齊溫書、煮飯、談心,短短十多天就成功溝掂 Charity。

有金髮靚仔男友羨煞旁人,但拍拖初期連自覺鬼妹仔性格的 Charity亦感不習慣,「之前同 local(港仔)拍拖,佢哋唔俾我著短褲背心,又唔俾我同其他男仔 friend太親密,但 Lev就會好信任我。佢唔會理街嘅人點睇,成日都會喺街同我 kiss,我開頭都唔慣,不過諗返都係愛嘅表現,之前我爬龍舟整親腳,佢由 hall揹我上課室上堂,要經過校園俾其他同學見到都唔理。我慢慢感受到佢係對我認真。(咁佢(性)需求大唔大?)同港仔差唔多」

最愛陽光

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

沒有去過海洋公園、迪士尼, Lev和 Charity最愛到海灘過二人世界, Charity說:「我哋最鍾意去近科大附近嘅三星灣,貪佢少人,可以二人世界。」

港女易識

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

Lev(紅圈)坦言自己偶然亦有與外籍朋友到蘭桂坊夜蒲,他們都直認,好易識到港女,不過 Lev卻不會去老蘭搵女友。

俄妹愛美國男

港仔葡萄歐美鬼仔溝港女易過食生菜,估唔到來自俄羅斯的 Lev都深同感受,「喺俄羅斯,喺女仔都特別鍾意美國同歐陸男仔,覺得美國仔好玩得,講嘢好笑,思想又開放啲,唔似我哋(俄羅斯仔)咁老土!」

拍拖七個月, Charity同 Lev在宿舍朝夕相對,見過家長之餘,亦視大家為終身伴侶! Charity說:「想同佢結婚!無論將來佢想 stay喺香港,返 Russia定去邊,我都會跟住佢。」一講將來成家立室, Lev亦即時 sweet爆,「我想同 Charity生一仔一女!」同老外拍拖有真愛,一樣大把人支持,蘭桂芳港女唔該學嚇嘢!

俄仔多浪漫

港女情迷老外,除了因為外國人高大靚仔,仲比港仔特別有情趣。 Lev與 Charity同宿, Lev又煮飯又唱情歌冧女方, Charity亦 sweet爆說:「佢份人好搞笑,會成日講啲好 sweet嘅笑話氹我!」

彈唱情歌

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

Lev將自己的吉他放在 Charity房間,一得閒就會在房大唱情歌給 Charity聽。睇嚇 Charity個眼神冧到呢!

俄菜招呼

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

二人經常在 hall煮飯仔,間中 Lev都會親自煮俄國菜俾女友試,不過原來兩人飲食習慣大有不同, Charity說:「我食齋,但佢冇肉不歡,有時諗煮咩食都諗好耐。」

Akpsi登陸科大搞派對

戀俄國男等結婚 科大女:老蘭港女影衰香港人!

除了去老蘭, Akpsi亦會定時搞 Beach Party,一班人喪玩喪飲,吸引不少外國學生參加!

國際學生組織 Akpsi,專門舉辦慈善活動,學術交流,甚至到外國實習,但上年 5月登陸科大,就變成交流生開 party組織,科大 Akpsi始創者,日籍工管生 Sho Takei表示:「我哋每星期都會落蘭桂坊開 P,主要喺 PLAY及 Boujis!」想識佢哋就準時出現

Main Camp:

Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!