掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

去台灣忍屎,忍到返屋企先痾!!! _-,

作者:咸豐維尼@HKG去台灣忍屎忍到返屋企先柯:o)有次出job去台灣,去到已經好夜,最後搵到類似湯米粉咁既野,唔知係乜,幾乎成碗都­係醬,我就買左返酒店食。第二朝,鬧鐘冇響到!而且仲要feel到尋晚碗野連湯帶醬咁出緊黎!但係再唔出門口就­肯定遲到,唯有忍屎!我響的士上用埋腳趾尾力黎夾實個屎眼,盡量將大腿、屎忽同背脊個水平keep住係18­0度。司機見我成個人硬直,頭頂撞車頂,問我:先生,你是不是 ...


?????????????!!!

作者: 咸豐維尼 @HKG

去台灣忍屎忍到返屋企先柯:o)

有次出job去台灣,去到已經好夜,最後搵到類似湯米粉咁既野,唔知係乜,幾乎成碗都­係醬,我就買左返酒店食。

第二朝,鬧鐘冇響到!而且仲要feel到尋晚碗野連湯帶醬咁出緊黎!但係再唔出門口就­肯定遲到,唯有忍屎!

我響的士上用埋腳趾尾力黎夾實個屎眼,盡量將大腿、屎忽同背脊個水平keep住係18­0度。

司機見我成個人硬直,頭頂撞車頂,

問我:先生,你是不是不舒服哇?

我話:我好想柯屎呀!!!!![banghead]

佢又好似聽得明咁踩快左。

去到個客間公司開會,因為已經全世界等緊我,所以已經冇時間去柯屎,而原來預計三個鐘­既會開左五個鐘冇停過!即係點?表示我又要趕飛機返香港呀!

好不幸,我唔係第一個用廁所既乘客,我坐響位,聽住歌分散注意力,結果條友勁耐都未出­黎!同時我已經開始聞得返尋晚碗野既醬料味。但係唔知點解,忍忍下又唔急,結果冇柯屎­就落機。

但係上左的士冇耐又黎料,仲開始滴汗。

我同司機講:我真係好想柯屎呀!師傅?快d呀!

最後返到屋企門口我已經除緊褲,但係行到廚房我已經崩潰,即刻除低條褲,直接柯落地,­成泡爛屎轟轟響撻曬落地,有d仲彈上廚房門,嚇到隻狗都彈開。

柯完屎鬆曬又唔想執,於是趁屋企未有人又出去行扮未返,當係隻狗柯。最後,返屋企就見­家姐拖緊地,仲話想帶隻狗睇獸醫。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!