掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

岩岩訓醒去M記買野食..點知比個M記妹.. _-,

話說小毒撚無錢叫麥麥送,唯有行四個字去最近既M記買野食啦排隊果陣,有個女人打尖,我細細聲話:小姐,你?個女人已經怒睥過黎,我當堂嚇到瀨屎好啦,終於到我啦,點知原來果條係拎野食既隊個M(k)記妹問我:先生,你岩岩叫左咩餐咖?果陣我真係柒到想返去老母個西當無出過世於是頭也不回咁走左去第二條隊到排啦。好啦,終於無搞錯啦,點知岩岩個M(k)記妹過左黎收銀佢依舊用卑視既目光望住我,用老牛聲問:食咩?我自問已 ...


話說小毒撚無錢叫麥麥送,唯有行四個字去最近既M記買野食啦

排隊果陣,有個女人打尖,我細細聲話:小姐,你?

個女人已經怒睥過黎,我當堂嚇到瀨屎

好啦,終於到我啦,點知原來果條係拎野食既隊

個M(k)記妹問我:先生,你岩岩叫左咩餐咖?

果陣我真係柒到想返去老母個西當無出過世

於是頭也不回咁走左去第二條隊到排啦。

好啦,終於無搞錯啦,點知岩岩個M(k)記妹過左黎收銀

佢依舊用卑視既目光望住我,用老牛聲問:食咩?

我自問已經盡失信,但估唔到我接下黎講既野會柒到咁

我:要...一個魚柳bell chan

佢:魚柳包餐下話?飲咩?(暗笑)

我:係..呀,可樂走杯呀...

佢:走冰呀(燥底)?係度食定拎走?

我:to go..(我諗住用英文攞返d自信啦 )

佢:你up乜go呀?(全場人都笑到hihi)

我終於忍唔住怒火,大叫:係度走呀呀呀呀呀!!

佢被我嚇一嚇,淆底道:sor..ry呀...先生..仲有無其他需要?

我當時被怒火充昏頭腦,怒道:要多個豬柳強包,加杯黑旋風!!

佢:麥旋風要聰明豆定曲奇?

我虎驅一震:唔使用劍既,黑旋風夠嗮威,黑旋風的確好使!

成間M記當時由原來既熱鬧氣氛轉為一片死寂

佢:$38.9...呀多謝..

我掏出褲袋內一早準備好既$38.9,道:唔使找!!

然後就頭也不回咁不帶走半點雲彩咁走左,你地點睇??

果日同fd收工去食雪糕

之後我請佢食啦

但個收銀妹妹唔知望緊人地張飛定咩

總之佢係我面前但唔係望住我

之後我就直接講 2杯朱古力新地 8達通比錢 "do"

我一次過講哂 連個"do"音都自己配埋

之後個收銀妹妹係到笑 又問番我咩 咁我講多次啦

佢又係到笑 我好認真咁講 好好笑咩?

佢話 唔係 突然個樣黑左一黑 之後又係到笑

就係咁 無下文

第二日我又去食雪糕

但佢無番工但係間店到同fd坐緊

佢望左我好多眼 (因為我食雪糕途中不停偷望佢)

直到我走我都留意到佢望住我

再無下文

我e家想搵番佢買食雪糕都唔見左

可能哩d就係緣份


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!