掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

我Hi!! 要賣埋架車先夠個大洗女朋友使費 . . 我係咪應該飛左佢!! _-,

我同女朋友都係26歲,大家一齊左半年啦。係呢半年入面,所有拍拖既錢出都由我出曬,頭果3個月咁岩又情人節又生日我平均每個月拍拖都要洗成萬五蚊以上,出完糧比完屋企自己洗費都要每個月銀行貼多1萬蚊出黎先搞得掂。係最近呢3個月洗少左但都成7千蚊一個月。我同佢一齊果時銀行都係得幾萬銀,到而家都用埋,上個星期真係將部車都賣埋,套現返幾萬蚊算係鬆動一下。無論拍拖所有既活動都係我比,佢完全唔會比一蚊,咁其實係點解 ...


我同女朋友都係26歲, 大家一齊左半年啦。係呢半年入面, 所有拍拖既錢出都由我出曬, 頭果3個月咁岩又情人節又生日我平均每個月拍拖都要洗成萬五蚊以上, 出完糧比完屋企自己洗費都要每個月銀行貼多1萬蚊出黎先搞得掂。

係最近呢3個月洗少左但都成7千蚊一個月。我同佢一齊果時銀行都係得幾萬銀, 到而家都用埋, 上個星期真係將部車都賣埋, 套現返幾萬蚊算係鬆動一下。

無論拍拖所有既活動都係我比, 佢完全唔會比一蚊, 咁其實係點解呢? 係自私? 驚蝕底? 真係貴或平果d野都唔會出錢架喎。

好似得我一個係度拍拖咁, 又好似我係度洗緊錢追緊佢咁樣, 真係好累好無隱。如果食10餐, 個男仔出8餐我覺得ok丫,

大家一齊開開心心付出落去後感情嘛。我搵2萬幾, 佢搵8,9千一個月, 但都唔係呢個問題架, 我請您食3百蚊, 咁您請返我食大家樂都可以架........

同佢去過廣州去過澳門, 佢都真係完全無分擔過個洗費, 食反搭車都係冇任何想比錢既動作, 完全係等食同等玩,

我同以前既女朋友去旅行都唔會咁喔, 我d朋友同女朋友去旅行直頭係AA制, 不過AA制就唔係太好啦, 有D係男仔出左團費, 咁去到食反同厄就由女仔比。

佢既concept入面係無論拍拖, 旅行, 結婚都係應該由男仔出曬, 我真係覺得同佢一齊好大財政壓力, 真系好大負擔。點算好?

佢仲同我講想2年後結婚, 我最近同佢講過我每個月唔係太儲到錢, 咁而家每次食反佢係會話食平d, 但卻唔係話佢自己一齊分擔下....

我本身每日返工都要做到凌晨之後先走得, 星期六日又要OT, 我而家係想搵多一份part-time幫輕一下自己, 二來佢又唔想太遲結婚。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!