掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

有男仔FD同我講:「你唔應該係香港塭bf , 去外國啦, 鬼佬口味同香港男唔同!!!,」嘩!!! _-,

有男仔FD同我講:「你唔應該係香港塭bf , 去外國啦, 鬼佬口味同香港男唔同!!!,」嘩!!!
我5係一個咁有自信o既女仔..~我唔靚..黑黑實實..又多暗瘡..唔得人中意..仲要最重要係肥..我成日都諗,我會5會就咁自己一個過一世呢,其實我都唔係未試過中意男仔..但d男仔一知道我鐘意佢就走夾唔抖,甚至最hurt既係曾經有男仔同我講過你呢d樣唔應該係香港塭bf,去外國啦,鬼佬口味同香港男唔同…我梗係聽到呢句背後係乜o野啦…我唔係好鐘意出街,因為我覺得其他人總係有d異樣既目光..我好怕..不過 ...


我5係一個咁有自信o既女仔..~ 我唔靚.. 黑黑實實..

又多暗瘡..唔得人中意.. 仲要最重要係肥..

我成日都諗,

我會5會就咁自己一個過一世呢,

其實我都唔係未試過中意男仔..

但d男仔一知道我鐘意佢就走夾唔抖,

甚至最hurt既係曾經有男仔同我講過你呢d樣唔應該係香港塭bf,

去外國啦,

鬼佬口味同香港男唔同…我梗係聽到呢句背後係乜o野啦…我唔係好鐘意出街,

因為我覺得其他人總係有d異樣既目光..

我好怕..

不過要返學,

有時都唯有急步走啦…但尋晚…係cwb俾我見到個男仔,

其實佢都幾靚仔架,

佢居然主動行埋黎同我講o野,

我好開心,

我無拒絕到,

因為我好似覺得原來仲有人會見到我嫁..

佢同我講話叫我去做美容喎,

我話我呢d樣做黎都唔會有用嫁啦,

佢然後同我講:

「你聽唔聽到既優點係到控訴梗?你眉與眉之間係黃金比例..

呢個世界上只有百份之二既女性有呢個黃金比例…」

我同佢講你唔好亂講喇,

然後佢叫左個女同事黎,

同我一齊上左車,

個女人叫我訓底,

然後就係我塊面度搽黎搽去,

個男仔就一路係我隔離同我傾計講野,

我同佢講好多一路以黎我佢話如果我俾d自信自己,

我都可以好靚喎…

我從來無呢種得到人愛惜既感覺,

我真係有d感動..

當所有o野完曬啦,

佢就同我話:

「我夠膽講…呢個世界上有呼吸既人…都會對你有感覺!」

我有D迷迷胡胡, 佢講乜我都聽唔入耳, 只係係咁點頭, 我隱約記得我係銀包拎左張卡出黎..

返到屋企, 我至清醒, 我check一check個男仔俾我張單…. 無左$3000…點算…我係咪俾人呃左…


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!