掃呢頁CODE去手機

2016年5月25日 星期三

真人真事![痴撚線]千奇唔好同鬼妹食放題 _-,

因為有同事就走於是幾個同事一齊食餐夜晚3個鬼妹加一個鬼佬再加埋我前後5個因為佢地都未食過放題唯有我帶佢地去試下身為地主既我去到我逐一介紹:係d紙到寫1,2,3,有壽司有魚生,你地自已填啦,通常就寫5,大家有得試呀嘛因為有英文,佢地都睇得明我就炸炸臨填左一d魚生,天婦羅,串燒叫佢地自已加或者減之後就去左toilet一出到黎佢地又醒仔唔駛我教已經交曬紙個廚房做野堅快,可能我地7點食啦唔駛5分鍾d野食不 ...


因為有同事就走 於是幾個同事一齊食餐夜晚

3個鬼妹 加一個鬼佬 再加埋我前後5個

因為佢地都未食過放題 唯有我帶佢地去試下

身為地主既我 去到我逐一介紹

: 係d 紙到寫1,2,3 , 有壽司 有魚生 , 你地自已填啦, 通常就寫5, 大家有得試呀嘛

因為有英文, 佢地都睇得明

我就炸炸臨填左一d 魚生 , 天婦羅 ,串燒

叫佢地自已 加 或者減 之後就去左toilet

一出到黎 佢地又醒仔 唔駛我教 已經交曬紙

個廚房做野堅快 , 可能我地7點食啦

唔駛5分鍾 d 野食不停黎

突然之間 個waiter 捧住 25條手卷行埋黎

之後放底 我真係呆撚左

我當堂Hi左出黎

你老母 邊鳩個order 咁多

其中一個鬼妹say 曬sorry

話唔知手卷原來係咁

扮曬傻豬 話會幫手食

我屌咩 我黎食放題 唔係黎食飯

急急腳叫佢地收返

屌呀 佢地又話做左出黎 無得收

我又跪又拜 先收走兩座 仲要警告我地食唔曬要罰錢

仲有15條, 搞到個鬼佬同我全晚食手卷

最後聽講個鬼佬要入廁所扣喉出黎再食


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!