掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

好驚佢地契妹契上床, 老公個哎YA呀妹, 黎左我屋企! _-,

我老公係個傳道人,話說佢有個哎YA呀妹,係香港無人無物,老公就好心收留左佢,反正有間工人房條女對間屋冇貢獻都算,日日痴飲痴食,初初都叫有Part-Time返下,衣加工都唔返,剩係同D唔知咩人飲飲食食,初初我都唔知佢D錢邊到黎,原來係佢問我老公"借"左1萬,我實在忍唔到喇,罵左老公一餐…雖然佢不斷安慰我,冇同我嘈,但作為女人真係忍唔到,錢洩左,同老公既感情都破壞埋,遲下我怕佢訓埋我鋪床!------ ...


?????????, ????YA??, ?????!

我老公係個傳道人,

話說佢有個哎YA呀妹,

係香港無人無物,

老公就好心收留左佢,

反正有間工人房

條女對間屋冇貢獻都算,

日日痴飲痴食,

初初都叫有Part-Time返下,

衣加工都唔返,

剩係同D唔知咩人飲飲食食,

初初我都唔知佢D錢邊到黎,

原來係佢問我老公"借"左1萬,

我實在忍唔到喇,

罵左老公一餐…

雖然佢不斷安慰我,冇同我嘈,

但作為女人真係忍唔到,

錢洩左,同老公既感情都破壞埋,

遲下我怕佢訓埋我鋪床!

--------------------------------------------------

就黎要爆喇我…

我同老公既職業都成日要講野,

前排訂左三盒麥蘆卡蜂蜜,

諗住同老公可以滋潤下…

點知今朝有盒放左係廁所,

問一問…

原來係條女拎左去揸面…

頂,喊出黎呀

----------------------------------------------------

黎緊我老公會去澳門傳教三日,

屋企會得番我同埋佢兩個,

點算好?

我平時對佢態度都冇乜野,

好似長輩對後輩果隻,

今次攤唔攤牌好?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!