掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

離譜!!我男朋友個女,帶左男朋友上黎屋企搞野囉,勁嬲囉!! _-,

講少少背景,我本身同男朋友住左一年,係上個月,我地決定接返佢個女返黎一齊住(仲有幾日16歲),本身呢個月都相安無事,大家客客氣氣,同埋佢有咩要求我多數都唔會托佢爭,大家既關係都好似朋友咁,係今日,佢朝早問佢爸爸,放左學要返黎換件衫跟住出街,男朋友可唔可以上黎屋企等一等佢,佢爸爸就叫呀女問我(射左個波比我),到左晏就佢就問我啦,咁我就覺得冇所謂啦,換件衫好快姐,就比佢上左黎,咁我全程都留係自己房,佢 ...


??!!???????????????????????!!

講少少背景,我本身同男朋友住左一年,係上個月,我地決定接返佢個女返黎一齊住(仲有幾日16歲),

本身呢個月都相安無事,大家客客氣氣,同埋佢有咩要求我多數都唔會托佢爭,大家既關係都好似朋友咁,係今日,佢朝早問佢爸爸,放左學要返黎換件衫跟住出街,男朋友可唔可以上黎屋企等一等佢,佢爸爸就叫呀女問我(射左個波比我),到左晏就佢就問我啦,咁我就覺得冇所謂啦,

換件衫好快姐,就比佢上左黎,咁我全程都留係自己房,佢地就係廳咁啦,隔左半個鐘度,佢地2 個入左房,我完全冇為意佢地做緊咩,繼續係房上網,過多半個鐘,我聽到個女入左廁所沖涼,我已經覺得奇怪,明明一返黎就沖左,又沖?之後我再聽多次廁所企江玻璃浴屏關上既聲音(我直覺覺得係個男仔沖),咁我一直係房冇出去,直到我男朋友返黎,我同佢講返件事,佢話唔會既,唔會咁大膽既,唔係上一上黎換件衫ja咩,我話,換左成個鐘囉

之後我諗可能我自己多心啦,冇理啦,之後我男朋友又出左去做野,因為佢個女今晚唔返黎訓,我會慣性入去睇下佢有冇熄冷氣,點知一開燈就見到垃圾桶有個開左既保險套囉,我即刻影比男友睇,佢send 比呀女睇問佢咩黎,呀女回覆話係朋友塞比佢男朋友,佢地好奇所以打開黎玩下,我同男朋友講,入面有料架wor,仲好多陣味,呀女回覆係清水黎,佢老豆叫佢唔好再講埋d 低級大話,侮辱我地智慧,最後佢老豆問左佢幾次,警告佢唔好再講大話,否則拎個套去化驗,叫個男仔洗定8 月15 等坐監,個女先肯道歉 ,話驚老豆發火先至講大話

之後呀老豆就好似心軟,但就到我黎料啦,

第一:係我既角度,佢2 個係有預某上黎搞野既,否則唔會準備定保險套

第二,我覺得佢個女極度唔尊重我,佢平時係屋企,我同男朋友都唔會有親暱行為

所以我最後比左個方案我男朋友,

1。我話我頂唔順佢個女,我自己搬返走,反正我一向中意一個人住,

2。一係就佢個女搬,叫佢男朋友養佢,2 個出黎做野自己養自己,負返D 責任,到時中意點搞都得,

3, 就係報警,要個男仔對自己行為負責,我男朋友send 左msg 叫呀女唔好再返黎,因為佢完全唔識尊重呢個家。。

佢個女冇再覆啦,係呢件事上面我真係好嬲,我鬧爆我男朋話佢唔識教女,叫佢打比前妻,佢話前妻覺得冇乜野,我即刻話,唔怪得啦,有其母必有其女,2 個都唔識教女,真係好激氣


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!