掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

認真! 係香港做女仔真係唔好咁主動! _-,

我暗戀咗一個男同事好耐,由day one 識佢就覺得佢好take care我,聽日就係平安夜啦!我只係想有個人可以陪我渡過啫!點解都咁難?!

其實前日係我第一次同男仔表白,見佢平時對我好似幾好咁,我以為佢都會對我有啲好感!點知,我同佢表白嗰陣,佢竟然係咁聽電話,又話要去開會,總之,我feel 到佢好似知我想講咩咁,係咁截住我講嘢。

本身我想放棄,但一諗到大時大節要自己

我暗戀咗一個男同事好耐,由dayone識佢就覺得佢好takecare我,聽日就係平安夜啦!我只係想有個人可以陪我渡過啫!點解都咁難?!其實前日係我第一次同男仔表白,見佢平時對我好似幾好咁,我以為佢都會對我有啲好感!點知,我同佢表白嗰陣,佢竟然係咁聽電話,又話要去開會,總之,我feel到佢好似知我想講咩咁,係咁截住我講嘢。本身我想放棄,但一諗到大時大節要自己一個過,我就知我一定要同佢講埋,我未講完嘅 ...


一個過,我就知我一定要同佢講埋,我未講完嘅說話!所以,我一直等,等到佢開完會為止。

男同事一出嚟見到我,佢就話: 我知你未走,有啲嘢想同你講!嗰一刻好似當年hkcee等放榜咁,我隻手出哂汗,唔知佢想同我講咩。。。

男同事望咗我十幾秒就問我,識我咁耐你覺得我係點?

我話:幾好,幾成熟啊!因為我嗰時只係諗到呢啲,佢望住我嗰十幾秒,我對眼根本唔知望去邊好,隻手又勁濕,超尷尬。

我答完個男同事之後,佢話:你錯啦,如果你覺得我成熟,係因為你唔成熟!我思想其實好小朋友,只係因為工作上,我入職得耐過你,所以講啲嘢好似好有point咁。其實我從來都唔覺得自己係成熟。

我話: 唔成熟唔緊要,我都唔成熟。。

男同事話:但係我鐘意成熟啲,所以特別中意同成熟嘅女仔相處!

我話: 做咩突然咁認真? 你想講咩? 你唔係以為我中意你牙?

然後,我就話:其實本來諗住問你去唔去打邊爐咋? 不過,咁夜,都係唔打啦!我走先啦!

我嗰日另轉身,講完呢句嘢之後,除咗公事上嘅嘢,就無再同呢個男同事講嘢!

其實我依家返工見到佢,都會覺得好難受。我諗咗好耐都唔明,佢成熟嘅定義係咩?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!