掃呢頁CODE去手機

2016年4月14日 星期四

女朋友話我cheap 連茄汁都慳! 唉, 拍拖後, 錢好似倒水咁 _-,

今次係我第二次拍拖,剛開始了4個月...第一次拍拖係讀書時期,收入來源主要來自零用錢和幫人阿媽朋友個仔補習,因為無錢,所以當時拍拖反而唔愁錢。今年26歲,先第二次拍拖,我同GF都出來做野幾年,GF幾乎月月清,好捨得買野/食好東西;我同佢相反,我好慳家,會攞一半月薪做儲蓄,另一半做家用及洗費,以往一支公,卓卓有餘...拍拖後,我巳經預算2/3洗費,1/3儲...但都好似唔夠,我有同GF傾過,佢覺得3 ...


?????cheap ?????! ?, ???, ??????

今次係我第二次拍拖, 剛開始了4個月...

第一次拍拖係讀書時期, 收入來源主要來自零用錢 和 幫人阿媽朋友個仔補習, 因為無錢, 所以當時拍拖反而唔愁錢。

今年26歲,先第二次拍拖,

我同GF都出來做野幾年,

GF幾乎月月清,好捨得買野/食好東西;

我同佢相反,我好慳家,會攞一半月薪做儲蓄,另一半做家用及洗費,

以往一支公,卓卓有餘...

拍拖後,我巳經預算2/3洗費,1/3儲...但都好似唔夠,

我有同GF傾過,佢覺得30歲前人工都唔會高,儲得都唔會多,不如享受左佢。

假設30歲後人工高,到時先攞1/3來儲...

講過幾次,次次講完氣氛都好差。

同佢拍拖佢都唔係要我比曬錢,有時佢比有時我比咁,

只係我同佢駛錢理念好唔同。

----------------------------

另外,今日發生左一件事,

我今晚食完飯同佢去左m記食雪糕,叫多個細薯條,比左3包茄汁我地...

用左一包,淨返兩包我諗住袋走(有時屋企食D炸野點醬...由細到大屋企都有呢個習慣)

佢見到我咁做,問左句"你做咩呀?!"

我解釋完,佢話"唔好咁cheap 啦,茄汁都慳"...跟住拍檯走人

最後都無事,但都係黑口黑面咁


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!