掃呢頁CODE去手機

2016年4月1日 星期五

我係男仔 , 真心講!常見既女仔大忌!!! _-,

1.好多女仔都話自己要求唔高,之後set左D完全量化唔到既要求例子:我剩係想有個男仔錫我,就我現實:你對佢有任何不滿想同佢傾下就變成唔錫佢,唔幫佢買層樓又係唔錫佢...連佢做錯野(冇嘈佢),只係唔開心下都係唔就佢,就佢就應該俾個女仔做盡你最討厭既事,仲要唔可以唔開心2.世上唔係你諗既野先係真理,唔好是但諗個理由出黎就唔理人感受,做盡人地講明叫你唔可以做既野well,tobefair,你要做都得,係 ...


1. 好多女仔都話自己要求唔高, 之後set 左D 完全量化唔到既要求

例子: 我剩係想有個男仔錫我,就我

現實: 你對佢有任何不滿想同佢傾下就變成唔錫佢, 唔幫佢買層樓又係唔錫佢 ... 連佢做錯野(冇嘈佢), 只係唔開心下都係唔就佢, 就佢就應該俾個女仔做盡你最討厭既事, 仲要唔可以唔開心

2. 世上唔係你諗既野先係真理, 唔好是但諗個理由出黎就唔理人感受, 做盡人地講明叫你唔可以做既野

well, to be fair, 你要做都得, 係你既決定, 不過唔好做完會令人唔高興既野, 又要唔明點解對方會唔開心lor

極端D 講, 有好多變態連續殺人犯全部都有佢既理由去殺人 ... 都算.... 唔好到到人地拉你上電椅既時候, 都仲要唔明點解全世界都"針對"佢lor

3. 越黎越多女仔, 拍緊拖既時候, 覺得"show up" 就已經係做女朋友既責任, 個男仔已經要好開心 ...

喂 .... 唔係話你唔靚 ... 唔係話唔開心 ... 不過你真係堅又未係靚到條仔望住你就可以開心一世wor

4. (我見好多人誤會, 第4點係無意討論拍拖應唔應該有sex or 亦唔係討論幾時先識合, 係純粹希望女仔拍拖前同人講下你對sex 既想法, 避免大家期望有落差, 一係嘈, 一係分手, 浪費大家時間)

決定拍拖前諗清楚係好既, 我十分支持 .... 不過除非你一早講明, 如果唔係拍左拖之後, 攬攬錫錫之頖既野就唔該你預左男仔一定會想有 ... 再講一次, 未ready 既, 一係一早講明, 一係就咪X 開始, 咪拍左拖, 又要係到未ready .... 我同哂我所有男仔friend 講, 如果咁不幸遇到D 咁既女 ... 佢地第二時想結婚我地一定報仇咁報, 一世都話未ready, 幾時ready ? 睇本大人心情 lor ... 世上所有野都係有來有往ga

第4點係無意討論拍拖應唔應該有sex or 亦唔係討論幾時先適合

簡單黎講, 我完全專重拍拖係唔可以有sex .... 完全冇問題, 我只係希望你講聲先je ...

唔好再好似唔識中文咁 ... 係咁問我點解拍拖就一定要攪野, 我冇咁講過, 攪定唔攪係個人選擇, 我只係advice 你最好同人講聲先je ...

你覺得係唔可以講既... please ignore ... 冇問題 ..

我既意見唔一定係啱ge ... 唔係真理 ... 冇人叫你一定要咁做

你聽得入耳既就聽, 聽唔入耳就當我係傻仔, 非常歡迎, 真既 ... 冇問題

如果你真係睇唔明中文, 我可以用英文打一次, 不過就唔好好似某D網友咁再不斷好似唔識中文咁問我點解一拍左拖就要有sex ... okey ?

講住咁多先

以上全部都係根據真人真事, 唔係講緊一兩個係咁

係好大部份都係衰埋差唔多既野, 所以真心想同女仔分享下

有則改之, 冇則加勉 ... no hard feeling


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!