掃呢頁CODE去手機

2016年4月1日 星期五

唔好再交友APP啦, 根本就係呃人! _-,

幾好傾架,同我一樣都好鍾意聽Blues同countrymusic,淨係講音樂都已經可以講成日。識左一個月到就已經會出黎食飯,行下街咁,而佢都出親來食飯都會主動夾錢,話唔想我請,我係諗住認真架,一開始就唔係想食女,所以一直都好君子,連手都冇拖,其實見下佢都已經好開心。佢話佢冇男朋友,我諗住下個月佢生日就同佢表白...仲連禮物都買好,但前日係個app到有個男仔話自己係佢sp話個女仔只係當我係nothi ...


幾好傾架,同我一樣都好鍾意聽Blues 同country music, 淨係講音樂都已經可以講成日。識左一個月到就已經會出黎食飯, 行下街咁,而佢都出親來食飯都會主動夾錢, 話唔想我請,我係諗住認真架, 一開始就唔係想食女, 所以一直都好君子, 連手都冇拖, 其實見下佢都已經好開心。

佢話佢冇男朋友, 我諗住下個月佢生日就同佢表白...仲連禮物都買好,但前日係個app到有個男仔話自己係佢sp 話個女仔只係當我係nothing...叫我唔洗再搵佢

佢俾左佢地既對話我睇, 佢地真係好似識左好耐... 又俾左d合照我睇

我先至信....

我真係唔明, 佢如果係咁點解要搵我, 仲肯同我出街....

我del 左個女仔既contact 同個app, 以後都唔玩啦

原來交友apps 就只係用來搵sp同約炮? 冇真感情??

我都有玩果個app, 本身都抱住D希望睇下有冇人岩可以發展下, 傾過D幾岩傾, 但見完面之後都冇左下文... 試過有個男仔, 想約我第二次, 但果日無啦啦失蹤左.... 好彩冇約實, 原本都想放棄唔再玩, 但又成日覺得無聊上去look下

新年果時, 主動hi左個男仔, keep住傾左差不多一星期, 覺得好夾, 幾岩講... 佢都表明話上skout係想搵人試下發展

有次講開我要返工要早起, 佢就話可唔可以叫佢起身, 之後就比埋電話叫左佢起身, 跟住轉埋佢whatsapp傾... 佢有玩踩板, 問我有冇興趣玩可以教我, 後尾都算有實左日子, 但突然有日傾傾下, 佢好似消失左咁, 冇覆過亦冇再上skout... 因為佢off左last seem 同read receipt, 所以咩都睇唔到..

好唔開心, 成日都提自己唔可以認真, 但每次都搞到自己唔開心... 之前D人失蹤都有預兆, 好耐先覆再慢慢唔覆咁... 但佢又唔係對上仲覆得好地地, 突然就冇再覆過... 有諗過打比佢, 但真係太唔要面, 係app識其實咁都唔出奇... 最後都厚住麵皮whatsapp佢話, 問佢最後一句, 係唔想同我傾定有左女朋友咁, 仲話係就以後都唔再搵佢, 但佢都係冇覆

網友留言:

果啲交友apps我都玩過

1· 有一類真係工作太忙圈子窄 加上到適婚年齡就試下

2· 平時真係識唔到, 得罪講句, 外貌輸蝕

所以要喺apps搵

3· 傳銷, 美容sales, 保險,呃錢一族

4·呃蝦條

想真正識男女朋友, 搵朋友介紹, 參加興趣班正正經經識人

我同我老公都係喺交友apps 識,仲要係s字頭嗰個喎我依幾好吖!仲有生嗰仔,一家三口好幸福喎

樓主係咪諗住用性交app搵puppy love ?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!