掃呢頁CODE去手機

2016年4月12日 星期二

[偽毒正仆街]呢隻狗公想點 _-,

:o)
是咁的,我同我女朋友都識左7年,一齊左4年。最近,佢有個扮毒撚既狗公朋友癡住佢,聽我女朋友講識左成10年,我一直都知我女朋友有呢個friend,因為我都識,佢表面上係同班毒撚(毒撚到淨係睇動漫個D)玩得好埋,睇佢facebook淨係講打機野,其他人會以為佢既生活圈子係群埋班毒撚。其實係周圍溝女個D黎咁上個月我女朋友生日,佢竟然同我女朋友講一次過補返8年黎既生日禮物仆你個街佢仲同我條女講,搵唔到人一 ...


是咁的,我同我女朋友都識左7年,一齊左4年。

最近,佢有個扮毒撚既狗公朋友癡住佢,聽我女朋友講識左成10年,我一直都知我女朋友有呢個friend,因為我都識,佢表面上係同班毒撚(毒撚到淨係睇動漫個D)玩得好埋,睇佢facebook淨係講打機野,其他人會以為佢既生活圈子係群埋班毒撚。其實係周圍溝女個D黎

咁上個月我女朋友生日,佢竟然同我女朋友講一次過補返8年黎既生日禮物

:o)

:o)

:o)

:o)

:o)

:o)

:o)

仆你個街佢仲同我條女講,搵唔到人一齊去旅行記住搵佢,又話要帶我條女去op 、disney。(我女朋友冇so佢。

呢排隻厹又係咁係我條女facebook comment,又周圍係D旅行、食野post tag我條女。(最撚慘我條女又理佢喎)隻厹D毒撚朋友

有次我踢完波叫條女係m記等我,點知隻厹經過,行到過去見到佢搭檯同我條女吹水

:o)

佢一見到我到即走。

又有一次,我同條女去打沙排,隻厹竟然話要一齊去

:o)

好彩我女友呃鳩佢去左另一個灘

[sosad]

仲有一次,早幾日既事,我揸車接我女友放學,當日落緊雨,隻厹同佢擔同一把遮出黎,我女友上車後同我講隻厹冇遮,最撚火既係我開車係後鏡見到隻厹當日係有帶遮

:o)

:o)

:o)

:o)

點先可以趕走隻厹

:-(

感覺呢排我女友同我講少左野

:~(

我女友又一直當佢係幾好既朋友,因為我女友朋友唔多。我好相信我女友,但我唔信隻狗公

:o)

:o)

我知隻厹有上高登,當你見到呢個post既時候唔該你好收手啦

#bye#

,下次比我見到你纏住我女友我實閹撚左你

fuck


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!