掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!! _-,

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!
話説我今日見到呢張poster我心諗:哇Hi你正啊喂48蚊任食又有三文魚又蟹子又天婦羅又剩咁我就梗係唔洗諗狗衝去食啦搭完一輪車終於去到天水圍一去到哇啲人多到咁一場嚟到冇理由走架咪即管拎飛睇下等幾耐果陣嗌到57我同我果三個fd就拎左張139號我即刻Hi左聲不過算啦我都預向左走向右走左咁平一定有排等經過一翻波折等左成兩個幾鐘終於都有得入啦點知一入到去乜向左走向右走野都冇咁我再睇一睇自己既地利位置原來我 ...


話説我今日見到呢張poster

我心諗:哇Hi 你正啊喂 48蚊任食 又有三文魚又蟹子又天婦羅又剩

:P

咁我就梗係唔洗諗 狗衝去食啦

搭完一輪車終於去到天水圍

一去到 哇啲人多到

:o)

咁一場嚟到冇理由走架 咪即管拎飛睇下等幾耐

果陣嗌到57 我同我果三個fd就拎左張139號

:o)

我即刻Hi左聲 不過算啦 我都預向左走向右走左 咁平一定有排等

經過一翻波折 等左成兩個幾鐘終於都有得入啦

#yup#

#adore#

點知一入到去

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!

乜向左走向右走野都冇

:o)

咁我再睇一睇自己既地利位置 原來我地坐最後

咁都有得理解吖 但係我再望一望隔嚟

Hi又係乜都冇既

:o)

但係我都算啦 禁多人冇供應唔出奇

等左大約五分鐘左右 終於有一排排既壽司過緊

點知

:o)

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!

乜向左走向右走野嚟 鴨胸壽司

:o)

我比48蚊買十包媽咪麵係屋企食好過

落去7-11一來一回都唔洗10分鐘

洗向左走向右走等你120分鐘

我都算啦有得食就算

再等多十分鐘左右 終於有舊正常既壽司啦

#love#

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!

可能太大霧你地睇唔清左 係熟蝦壽司嚟既

可能你會奇怪 點解會有霧

???

當我條脷一掂落舊飯我就知道曬來龍去脈

因為舊飯係熱既 所以就會有煙

冇錯 果啲係熱到出既水蒸氣 唔係凍到出既倒汗水

Hi 你真係難食到震 之後陸繼續有來既魚生既飯都係熱

:o)

:o)

:o)

:o)

結果仲要係一舊對版既壽司都冇

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!

章魚小丸子就有幾舊

[banghead]

仲要冇沙拉醬

:o)

而全日食過最好食既野竟然係餃子

(有圖)元綠個48蚊任食真係ON9!!!

正所謂好戲在後頭

再等多一輪諗住有好野食啦

點知原來已經夠左一個鐘 最後比人趕走左

我曬左兩個幾鐘同48蚊食埋啲狗屎

:o)

明將都好過佢幾百倍

:o)


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!