掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

莊思敏稱被男神針對爆喊 王宗堯理直氣壯:佢係葉念琛派 _-,葉念琛,王宗堯,莊思敏,

近排忙住拍新戲《PG愛情指引》嘅莊思敏,搽黑塊面扮朱古力,塊面黑心情都唔好得去邊,佢啱啱就火火哋喺微博寫咗句「如果工作是等於唔尊重工作,咁我祝你無工開啦!」之後加多句「Fire!」隔住個mon都feel到佢㷫爆﹗。事後佢就喺電話同《蘋果》記者講:「佢係一個男artist,作為演員,首先佢唔應該管其他演員工作、造型。人哋多嘢做,佢又唔抵得,話多嘢做嘅演員唔尊重香港電影行業,咁古生(古天樂)、阿Bob ...


近排忙住拍新戲《PG愛情指引》嘅莊思敏,搽黑塊面扮朱古力,塊面黑心情都唔好得去邊,佢啱啱就火火哋喺微博寫咗句「如果工作是等於唔尊重工作,咁我祝你無工開」之後加多句「Fire!」隔住個mon都feel到佢㷫爆﹗。事後佢就喺電話同《蘋果》記者講:「佢係一個男artist,作為演員,首先佢唔應該管其他演員工作、造型。人哋多嘢做,佢又唔抵得,話多嘢做嘅演員唔尊重香港電影行業,咁古生(古天樂)、阿Bob ...


近排忙住拍新戲《PG愛情指引》嘅莊思敏,搽黑塊面扮朱古力,塊面黑心情都唔好得去邊,佢啱啱就火火哋喺微博寫咗句「如果工作是等於唔尊重工作,咁我祝你無工開」之後加多句「Fire!」隔住個mon都feel到佢㷫爆﹗

事後佢就喺電話同《蘋果》記者講:「佢係一個男artist,作為演員,首先佢唔應該管其他演員工作、造型。人哋多嘢做,佢又唔抵得,話多嘢做嘅演員唔尊重香港電影行業,咁古生(古天樂)、阿Bob同音音姐咁多工開,唔通佢哋又唔夠專業咩?其實佢喺網上講呢啲說話前,我係有同佢發生咗啲事,所以我幾肯定係針對緊我。」

莊思敏話自己以事論事,但唔想好似鬧交咁,所以唔打算開名講男藝人係邊個。

不過喺莊思敏講呢句說話前一日,記者發現同莊思敏同屬蕭定一旗下嘅「男神」王宗堯,喺自己Facebook寫咗:「如果你為出鏡曝光就咩都做,你只不過去襯……如果你為數字而拍戲而不是為真正的用心去表演,咁你同老臨有咩分別?Right cast is more important!Show some respect to Hong Kong movies!」

兩段嘢咁首尾呼應,唔使畫公仔,都知莊思敏鬧緊邊個,咁男神會唔會拆彈呢?答案係──唔會。佢喺電話回應呢件事就話:「我係有唔啱,唔應該喺網上平台講呢件事,但識我嘅人都知我係理直氣壯,你一年好多戲拍,唔代表你就係好戲,我係為咗件事而緊張。」

王宗堯話自己有唔啱,但就冇諗過搵莊思敏解釋,見到面亦唔會面阻阻:「我同佢都唔同派系,佢係葉念琛派!」

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20151208/54514253

同王宗堯冇friend做

莊思敏委屈喊爆:從來都唔係朋友

莊思敏喺網上表示遭男神王宗堯針對,又話「Fire」,而王宗堯回應時自己理直氣壯,唔需要同莊思敏解釋,又指佢係葉念琛派。

今晚莊思敏喺尖沙嘴出席電影《神行太保2016》煞科時,被問及同王宗堯隔空開火,忍不出喊爆,仲揚言同王宗堯以後都唔係朋友,絕交收場﹗

記:記者 莊:莊思敏

記:點解眼紅紅?

莊:今日有啲攰,噚日晏晝開工開到0依家。咁呢件事回應,要回應呢件事都有啲尷尬,因為始終大家係同事,但係唔高興。

記:點解唔高興?

莊(喊爆):呢件事有啲複雜,好難去交代清楚(喊...)我唔覺得有人係可以唔尊重我..(繼續喊)其實事緣係一個角色,因為本身公司開《導火新聞線》(電影版),我原先被指派角色係做記者,後來我開咗《PG戀愛指引》,要將頭髮染金,開緊PG時,老細話想將我角色轉做談判專家,我覺得冇問題,大家都知政府公職人員,必須深色頭髮,試造型時,我已經同導演及監製講咗,可以戴假髮或者噴黑彩去解決問題,但王生(王宗堯)好堅決覺得我係唔適合做呢個角色,佢叫我同老細講,不如做番記者。

我同老細討論過呢件事,後來我得到回覆,我不如公開比大家睇下,我哋之間對話係點,既然有人覺得自己講嘢,係理直氣壯,我都可以好光明正大話畀大家知,究竟發生乜嘢事?(然後拎手機騷短話內容),我同王生對話係一段,大家可以睇清楚,我唔覺得佢作為一個演員,可以去決定另一個演員開唔開工。

記:係咪好委屈?

莊:我覺得係呀,我唔理解點解一個人可以咁樣做囉?我諗大家聽過一句話:「斷人衣食者,猶如殺人父母。」點解佢作為一個演員,去決定另一個演員演出機會呢?

記:回應話你唔願意遷就角色?

莊:我從來都冇唔願意遷就角色,我一路都講緊可以噴黑采或戴假髮,我唔可以染返個頭,因為PG連緊戲,我都要尊重另一個劇組,而且檔期從來都冇撞過期,從來都冇因為檔期問題有任何爭執,一路《導火》Mark我期,我都畀咗佢,冇撞期問題。

記:咁件事點解決?

莊(決絕mode):件事唔需要解決,我諗有啲說話佢講咗聽咗,得喇明0架喇,大家從來都唔係朋友,以後都唔係(朋友)。

記:同公司面阻阻?

莊:同公司見到咪見囉,我哋公司咁多人,唔都需要一定講嘢嘛。

記:繼續拍呢部戲?

莊:喺我立場,我覺得我接咗就要繼續做。(本身同佢多對手戲嘛?)唔多,係冇。(冇對手戲點解干涉你呢?)我唔明,若然係記者角色會有,談判專家就冇,所以我唔明點解佢要管埋我角色,同埋我唔理解,佢憑乜嘢佢挑戰及評價人哋演技。

記:老細有冇做和事佬?

莊:老細暫時冇直接接觸我。(以前有冇過節?)冇,從來都冇乜交往。

記:如果再做返記者角色,咪有對手戲?

莊:如果係做記者角色,係會有,但今日為止,都未有任何改變,做談判專家。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!