掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

江若琳大個女 夾胸預告噴血回歸 _-,江若琳,

28歲的純女江若琳(Elanne),近年來返內地密拍戲,每年留港時間僅得一、兩個月,似個強國人。掘金三年,唱歌出身的她希望新一年重拾歌手夢,日前她首度性感大晒四吋事業線拍廣告時,直言明年將回歸港樂壇,更覺得「年紀唔細」可以行性感。她話:「o依家大個女,可以健康性感!」露肉靚相背後,原來當日Elanne帶病上陣,被風吹到險些暈倒,唔舒服仍死撐七小時,非常專業!《頭條日報》獨家報道,目前正身在英國倫敦 ...


28歲的純女江若琳(Elanne),近年來返內地密拍戲,每年留港時間僅得一、兩個月,似個強國人。掘金三年,唱歌出身的她希望新一年重拾歌手夢,日前她首度性感大晒四吋事業線拍廣告時,直言明年將回歸港樂壇,更覺得「年紀唔細」可以行性感。她話:「o依家大個女,可以健康性感!」露肉靚相背後,原來當日Elanne帶病上陣,被風吹到險些暈倒,唔舒服仍死撐七小時,非常專業!

《頭條日報》獨家報道,目前正身在英國倫敦修讀短期演藝課程的Elanne,上月完成內地工作後,即返港積極學結他,望明年重返樂壇時,可以嘗試作曲填詞兼自彈自唱,轉做創作女歌手!她接受電話訪問說透露:「有成三年無出新碟,粉絲都成日催我出新歌,過去一年半拍了五部電影,下年陸續宣傳電影外,希望專注唱歌,將呢幾年好有經歷嘅江若琳呈現畀大家睇。」

 

臨飛英國前,江若琳為合作兩年的化妝品牌WOW WOW拍攝全新一輯彩妝廣告,酬勞加碼,Elanne亦換上四套衫瞓身演出,其中一套更挑戰她底線,首度穿上泳裝狂晒四吋事業線,拍攝時被三把風扇吹出誘人效果。

她回憶當日說:「嗰日我重感冒,最慘係一直被風扇係咁吹,更加傷身。影影吓,工作人員突然嗌停,叫我休息飲杯熱茶,原來我影到面青口唇白都唔知,走入化妝間即刻天旋地轉,好彩當日媽咪為我準備了紅茶,飲完休息一陣再影過。」

壓軸一套衫,Elanne戰戰兢兢換上白色連身泳衣,下配短皮裙,中胸設計大晒事業線,她黐好膠紙及半清場,才大膽搔首弄姿夾胸影相,她說:「以前好少性感,但今年28歲都大個女,覺得可以逐步性感,如果效果靚唔介意sexy啲!(重返樂壇會轉性感形象?)都可以O架!如果造型好似套白色衫咁有型格,可以考慮。」


鍾意就快D Share啦!