掃呢頁CODE去手機

2015年12月10日 星期四

新人陳凱彤 食娃娃菜勁減80磅 _-,

22歲的陳凱彤(Lillian)是今年英皇唱片力捧的「重量級」新人,月前推出處女專輯《ALittleBliss》。不過英皇老闆楊受成出聲下令要她減肥,Lillian以娃娃菜減肥法,成功搣甩80磅!Lillian日前接受《頭條日報》專訪,表示自細就熱愛唱歌,曾參加過無數歌唱比賽,直至13年參加英皇新秀歌唱大賽奪得總冠軍先被英皇羅致順利晉身樂壇,當年她唔只唱功了得,連200多磅的身形都一樣夠件頭。不過 ...


22歲的陳凱彤(Lillian)是今年英皇唱片力捧的「重量級」新人,月前推出處女專輯《A Little Bliss》。不過英皇老闆楊受成出聲下令要她減肥,Lillian以娃娃菜減肥法,成功搣甩80磅!

Lillian日前接受《頭條日報》專訪,表示自細就熱愛唱歌,曾參加過無數歌唱比賽,直至13年參加英皇新秀歌唱大賽奪得總冠軍先被英皇羅致順利晉身樂壇,當年她唔只唱功了得,連200多磅的身形都一樣夠件頭。

不過,在老闆楊受成一聲令下,Lillian即地獄式減肥,多得經理人霍汶希提供的「娃娃菜」減肥菜單,Lillian成功搣走80磅贅肉搖身變做「索女」。

陳凱彤坦言貪食,所以身形可以暴脹到「大肥妹」的地步:「唔係真心愛唱歌,真係無動力去積極減肥!」她坦白地說。事實上每次見到楊生(楊受成),老闆劈頭都係一句:「keep fit」提示她身形真係亮起警號!

Lillian唯有乖乖從命:「講真,當時我又真係太肥嘅,我個人好易肥,食小小就肥嘟嘟,出晒雙下巴,而且骨架大,除非減到好纖瘦,否則睇落仲係好大份。Mani(霍汶希)見我要地獄式減肥就介紹我食娃娃菜,呢個係佢累積返嚟嘅心得,因為白烚娃娃菜帶甜,冇其他白烚菜咁難食,有時我會加幾塊白烚肉,當然冇飯落肚,所有澱粉質同煎炸嘢都要戒清,依家食得好清淡,加埋做深蹲運動修緊臀部及手臂肌肉,希望對整個身形有幫助。不過,上次見到師姐容祖兒都有激讚我減肥成功。」

Lillian希望每次見到老闆,不論唱功及外形都獲讚就最好不過了,她笑說:「楊生都好錫我嘅,我只係一個新人,但佢會同我交談,仲好照顧我,提我有咩唔明可以問同事。公司雖然多藝人,但好似個大家庭咁好照顧我。公司又對我好,新唱片封面我都有參與意見,所以我要更加努力,唔好令佢地每個人失望。」


鍾意就快D Share啦!