掃呢頁CODE去手機

2021年7月18日 星期日

【C朗不推薦】Coca-Cola 「Zero」將重新包裝面世 #C朗 #基斯坦奴朗拿度

早前歐國盃中,C朗拿度高調將大會贊助之一嘅CocaCola在鏡頭前拎走,令歐洲足協震怒。確實以C朗拿度呢位超級球星黎睇,CocaCola絕對唔係佢咁著 ...




早前歐國盃中,C朗拿度高調將大會贊助之一嘅Coca Cola在鏡頭前拎走,令歐洲足協震怒。確實以C朗拿度呢位超級球星黎睇,Coca Cola絕對唔係佢咁著重健康嘅人會飲嘅飲品,因為其糖份實在太高。不過,唔知C朗對於「Zero」呢款口味又點諗呢?

Coca Cola「Zero」首次出現係喺2006年,其後於2017年迎來變革,而近日Coca Cola公司就宣佈將會再次改良其配方,並且重新設計其外型,但會保持其零卡路里嘅特性(以代糖取代),其口味亦會更加接近原味Coke。

外型上,將重新推出嘅「Zero」以紅底黑字設計,以簡單配上型格嘅感覺。唔知C朗見到之後,會唔會考慮再試下呢?


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!