掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

【點算】做咗人哋嘅免費雞 沉曬船

鍾意咗個男人沉得好深本身一開始唔係鍾意佢只係有好感但見面嗰刻好啱feel所以就大膽試嚇ons之後每隔個幾兩個禮拜佢就會搵我一次每次都會搞但一搞完佢錫啖 ...




鍾意咗個男人

沉得好深

本身一開始唔係鍾意佢

只係有好感

但見面嗰刻好啱feel

所以就大膽試嚇ons



之後每隔個幾兩個禮拜

佢就會搵我一次

每次都會搞

但一搞完佢錫啖就會走

我知道自己做咗佢SP

本身諗住型型地揮一揮衣袖不帶走半點雲彩

但原來我高估咗我自己

性同愛原來真係分唔開

我開始沉

仲越沉越深


其實幾次之後

我已經開始鍾意咗佢

但我知道對佢黎講

我只係一隻免費雞

呼之則來揮之則去

每次佢搵我我都一定會喺度

甚至會為佢食避孕藥

不過隨住見面嘅次數越嚟越多

我就越嚟越抽唔到身

沉到鬼迷心竅泥足深陷



而加我每日都會數住佢幾時差唔多會搵我

一起身就淨係掛佢

每日不停stalk佢IG同story

見到佢同其他女仔喺IG嘅互動

我又會好呷醋好唔開心

成日都會諗住佢

內容未完結點擊第2頁繼續瀏覽
用户评论







來源 source: http://hkgerposter.com
鍾意就快D Share啦!