掃呢頁CODE去手機

2019年8月3日 星期六

【業主怒罵保安】保安不顧住客安... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












逾百名市民昨晚(2/8)再度在馬鞍山警署外聚集,聲援被捕人士,防暴警員及速龍小隊出動驅散,市民四散逃走。其後警員在無警告下向市民發射胡椒彈,又衝入警署附近私人屋苑雅景臺與居民發生衝突,手法惹來詬病。

影片:



雅景臺居民表示:「我唔明究竟係咪咁樣就可夾硬闖入民居進行所謂拘捕行動呢?咁樣係有問題,警員又冇show委任證,衝突係無可避免,但唔可能咁樣衝入民居,手法好有問題。」

事發前,管理公司早已發通告表示,任何人不拍住戶卡不可進入屋苑,但保安見大批警察,「問都唔問」就主動開門,警察一擁而進,結果令住客受傷。



有業主事後怒罵保安,更有人稱他為「白髮吳三桂」!

影片:

雅景臺業主立案法團今日下午召開緊急大會,要求辭去早前曾開門予警察的保安。

另一方面,昨晚警方曾在通往新港城中心天橋向市民發射胡椒彈,橋邊的玻璃處處留下胡椒粉末,「傷痕纍纍」,有居民自發建起連儂牆,在黃色的memo紙上寫下心聲,貼在天橋玻璃,有居民寫上「馬鞍山居民唔歡迎黑警」、「警方亂向天橋發射胡椒彈,嚴重威脅馬鞍山居民」、「冇掟磚、冇衝擊、警方冇警告向天橋開槍」。

「馬鞍山居民擔心警察的行動繼續升級,今晚會唔會放催淚彈入我間屋?」






來源 source: http://circle01.com
鍾意就快D Share啦!