掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

係條街見到有女仔稍為大d都唔敢望 _-,

每次同女友攪,望住佢既IPad胸都真係好迷茫  我今年30女朋友25拍左拖5年開始諗結婚但我一見到佢個似有還無的胸部就會好迷茫我阿爸得我一粒仔我好驚自 ...


每次同女友攪 ,望住佢既 IPad 胸都真係好迷茫

 

 

我今年30 女朋友25 拍左拖5年 開始諗結婚 但我一見到佢個似有還無的胸部就會好迷茫

我阿爸得我一粒仔 我好驚自己做唔到傳宗接代 我家就咁絕後

女友係乖乖女 無咩收兵 性格唔港女

但就係典型港女咁中學就節食減肥 又唔做運動 結果變成32AA

平時攬攬錫錫都會有反應 但一埋牙除衫就會開始軟

前又無後又無 攪時對手都唔知放邊度 最後唯有舉高雙手 或者雙手放係頭後面 真係投曬降

男人攪野 本來就會死忍當忍唔想咁快出

每次同女友攪 ,望住佢既 IPad 胸都真係好迷茫

但係我偏偏相反 每次都好似要同時間競賽咁 嘗試唔好望住佢個胸 然後盡快出左就了事算數

後來佢話想要 我都盡量搵藉口推 攰/屋企有人

佢有我屋企鎖匙 有時放工會上我屋企等我 咁我唯有留係工作扮OT唔返去住

上年平安夜 公司早d放工 所有同事都走曬 得返我唔敢返屋企

成個office無曬人 熄左大部份燈 果時我忍唔住問自己點解會搞成咁 到最後喊左出離

我同女朋友好好感情 真係唔想放棄佢

每次同女友攪 ,望住佢既 IPad 胸都真係好迷茫

於是乎我都搵過方法解決 以後唔睇大咪J圖 唔J巨雨

係條街見到有女仔稍為大d都唔敢望

催眠自己 波大真係好樣衰 波大真係好樣衰 波大真係好樣衰

女仔大著衫根本唔靚 女仔大著衫根本唔靚 女仔大著衫根本唔靚

每次同女友攪 ,望住佢既 IPad 胸都真係好迷茫

但我發覺男人的迷戀真係與生俱來改變唔到

之前都有研究話 男人鍾意iPad係性變態同戀童的徵兆

認真求巴打開解


鍾意就快D Share啦!